۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

استیلی: هنوز پولی از ملوان نگرفته‌ام

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: تیم ما از لحاظ فوتبالی پیشرفت کرده و امیدوار هستیم که در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.
کد خبر : ۲۷۲۹۵۷

صراط:  سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: تیم ما از لحاظ فوتبالی پیشرفت کرده و امیدوار هستیم که در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره شرایط تیمش، مشکلات مالی و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

مثل اینکه بازیکنان شما قبل از بازی با تراکتورسازی از باشگاه پول گرفتند؟

درصد کمی از قراردادهای آنها پرداخت شد. آنهایی که مبلغ قراردادشان پایین است، کمی بیشتر گرفتند و آنهایی که قرارداد سنگین‌تری دارند، دو تا سه درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کردند. باشگاه دنبال این است که بتواند مشکلات مالی را برطرف کند.

 خودتان تا الان چند درصد از مبلغ قراردادتان را گرفته‌اید؟

صفر درصد! من هیچ پولی از ملوان نگرفتم.

 پس با چه انگیزه‌ای کار می‌کنید؟

من رفیق‌باز هستم و به‌خاطر احمد دنیامالی به ملوان آمدم. وقتی کار را شروع کردیم، قرار شد مشکلات حل شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. می‌خواهم به خاطر ملوان و مردم انزلی نهایت تلاشم را به‌کار بگیرم و چیزی کم نمی‌گذارم.

 با این شرایط مربیگری در ملوان برای‌تان سخت نیست؟

قطعاً سخت است. مشکلات مالی از یک طرف و بحث امکانات و آب و هوا هم از طرف دیگر ما را اذیت می‌کند. ما باید در باران‌های سیل‌آسا و وحشتناک انزلی، تمرین و بازی کنیم.

در چند روز گذشته گفته شد که شاید استعفا بدهید. این موضوع واقعیت داشت؟

فعلاً کارم را انجام می‌دهم. همه ما تلاش می‌کنیم تا تیم خوبی داشته باشیم و معتقدم ملوان از لحاظ فوتبالی پیشرفت کرده است. جوان‌های خوبی را به تیم اضافه کردیم و در دو بازی گذشته شایسته این بودیم که امتیاز بگیریم، اما متأسفانه نشد.

وضعیت آسیب‌دیدگی مهاجمان ملوان به کجا رسید؟

آرش افشین را سه تا چهار هفته در اختیار نداریم و فرزاد حاتمی هم قطعاً به بازی بعدی ما نمی‌رسد. همچنین وضعیت جلال رافخایی مبهم است. دنبال این هستیم که اگر شرایط مهیا شد، یک مهاجم جدید جذب کنیم.

 به نظر شما چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ این فصل دارد؟

واقعاً قابل پیش‌بینی نیست، چون هنوز نیم‌فصل دوم شروع نشده و مطمئناً اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. فاصله تیم‌ها خیلی نزدیک است و حتی وقتی تیم اول جدول با تیم آخر بازی می‌کند، نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: استیلی ملوان صراط