۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه

نیروهای ارتش سوریه با همکاری گروه‌های دفاع مردمی بعد از نابودی مواضع افراد مسلح در شمال شهر لاذقیه کنترل خود را در حومه شمالی لاذقیه گسترش دادند و پیشروی‌هایی را مناطق مختلف سوریه محقق کردند.
کد خبر : ۲۷۲۱۰۱
صراط:  نیروهای ارتش سوریه با همکاری گروه‌های دفاع مردمی بعد از نابودی مواضع افراد مسلح در شمال شهر لاذقیه کنترل خود را در حومه شمالی لاذقیه گسترش دادند و پیشروی‌هایی را مناطق مختلف سوریه محقق کردند.

ارتش سوریه همچنین در ادامه پیشروی‌های خود توانست کنترل مزارع حبوبات در منطقه‌ای واقع در نزدیکی حومه شرقی حلب را به دست گیرد که در جریان این عملیات شماری از تروریست‌های داعش کشته و زخمی شدند.در درگیری‌های دیگر ارتش سوریه با تروریست‌ها در حومه جنوب شرقی حمص نیز شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

عملیات نظامی ارتش سوریه در حومه جنوبی حلب ادامه دارد و درگیری‌هایی نیز با تروریست‌ها در حومه درعا در حال انجام است.

نیروهای امنیتی سوریه با جنگنده و توپخانه‌های خود پایگاه‌ها و مواضع تروریست‌های مسلح را در شرق دمشق و مناطق مختلفی در ریف دمشق و حومه درعا ،حمص ولاذقیه هدف قرار دادند.

در حومه قنیطره نیز به دلیل وقوع انفجار خودروی بمب گذاری شده یکی از مسئولان گروه تروریستی جبهه النصره در شهرک الحمیدیه به هلاکت رسید .

از سوی دیگر، در جریان درگیریهای یگان‌های حمایتی کرد در محورهای اناب،کشتعار وتنب وشوارغه در حومه شمالی حلب نیز دستکم 30 تن از مسلحان جبهه النصره وهم پیمانان آن به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه همچنین پایگاه‌های نیروهای مسلح در محوطه ساختمان منابع مالی در حرستا و مناطق اطراف آن را بمباران کرد. یگان‌هایی از ارتش با همکاری گروه‌های دفاع مردمی و بعد از نابودی مواضع افراد مسلح در شمال شهر لاذقیه کنترل خود را در حومه شمالی لاذقیه گسترش دادند و پیشروی‌هایی را محقق کردند.

ارتش سوریه در این عملیات با استفاده از تکنیک‌های نظامی متناسب با منطقه جغرافیایی توانست در این منطقه پیشروی کرده و اسلحه و مهمات وابسته به تروریست‌ها را در عملیات پاکسازی کشف وضبط کند.

ارتش سوریه پیشتر بلندی‌های استراتژیک حومه لاذقیه از جمله الرحملیه و الخضر و کشکار را از چنگال تروریست‌ها آزاد کرد و ضربه بزرگی را به آن‌ها وارد کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: صراط سوریه ارتش