۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰

تونی اولیویرا در گذر زمان +تصاویر

تونی اولیویرا برای بار سومین بار از تراکتور سازی جدا شد و از تبریز به سمت پرتغال کوچ کرد.
کد خبر : ۲۷۳۲۸۷
صراط: با توجه به جدایی امروز تونی اولیویرا از تراکتورسازی تبریز حضور چند باره این سرمربی پرتغالی در ایران را با هم به طور خلاصه بررسی کردیم :

تونی اولیویرا سرمربی سابق تیم بنفیکا برای اولین بار در لیگ دوازدهم برای هدایت تراکتورسازی به ایران آمد اما هفته ی سی و دوم به دلیل مشکلات مالی از تراکتور سازی جدا شد.

تونی اولیویرا در گذر زمان +تصاویر

او برای دومین بار فصل سیزدهم در میانه راه به جای مجیدجلالی سرمربی تراکتورسازی شد و با تراکتور توانست در آن فصل قهرمان جام حذفی نیز شود. البته در فاصله حضور تونی اولیویرا به جای جلالی، تراکتورسازی را در یک بازی غلامرضا باغ آبادی سرمربی گری کرد.

تونی اولیویرا در گذر زمان +تصاویر 

تونی در لیگ چهاردهم نیز به جای خطیبی در میان استقبال فوق العاده تبریزی های پرشور بازهم به تبریز آمد و حتی تا آستانه قهرمانی نیز رفت اما اتفاقات بازی جنجالی تراکتور – نفت در آخرین بازی لیگ قهرمانی را از این تیم گرفت تا فرکی با سپاهان دومین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرد.

تونی اولیویرا در گذر زمان +تصاویر

سرمربی سابق تراکتورسازی با توجه به موفقیت در لیگ چهاردهم برای لیگ جدید در تراکتورسازی ابقا شد و انتظار می رفت با توجه به حضور بازیکنان بنام نتایج درخشانی بگیرد اما در 13 هفته تنها 18 امتیاز کسب کرد و به دلیل اختلافاتی که با عباسی مدیرعامل تراکتورسازی داشت، امروز از این تیم تبریزی با توافق طرفین جدا شد.

تونی اولیویرا در گذر زمان +تصاویر
منبع: ورزش سه