۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

حواشی نخستین تمرین قلعه‌نویی باتراکتور

برخی از هواداران تیم تراکتورسازی با حضور در یکی از میدان‌های اصلی شهر با حضور امیر قلعه‌نویی در این تیم مخالفت کردند.
کد خبر : ۲۷۳۴۴۳
صراط: برخی از هواداران تیم تراکتورسازی با حضور در یکی از میدان‌های اصلی شهر با حضور امیر قلعه‌نویی در این تیم مخالفت کردند.

تمرین تیم تراکتورسازی امروز در حالی از ساعت 14:30 در کمپ اختصاصی این تیم آغاز می‌شود که نخستین جلسه تمرینی امیر قلعه‌نویی با تراکتورسازان هم محسوب می‌شود که این تمرین حواشی در پی داشت:

برخی از هواداران تیم تراکتورسازی که از ساعات اولیه صبح در هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی حضور یافته بودند و مخالفت خود با حضور قلعه‌نویی در این تیم را اعلام می‌کردند به محل تمرین تراکتورسازی آمدند.

تعداد اندکی از هواداران تیم تراکتورسازی در یکی از میدان‌های اصلی شهر با در دست داشتن کاغذ‌هایی با عنوان "تراکتور قلعه‌نویی تراکتور مردم نیست" با حضور وی در تبریز مخالفت کردند.

سامان نریمان‌جهان نخستین بازیکنی بود که به محل تمرین تیم تراکتورسازی آمد و خیلی سریع راهی رختکن شد.

دودستگی بسیاری در بین هواداران تراکتورسازی به چشم می‌خورد و در حالی که برخی از آنان با حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی مخالف هستند برخی دیگر مشکلی با وی ندارند.

حدود 300 نفر از هواداران تراکتورسازی در تمرین این تیم حضور یافتند تا شاهد نخستین جلسه تمرینی تراکتور با قلعه‌نویی باشند.

برخی بازیکنانی که در نیم‌فصل به احتمال پیوستنشان به تراکتورسازی وجود دارد بحث اصلی هواداران در تمرین امروز محسوب می‌شود.

هواداران حاضر در تمرین با شعارهایی خواستار جدایی عباسی از تیم تراکتورسازی شدند.

زمانی که هواداران با خبرنگاران حاضر در تمرین مواجه شدند با شعار "خبرنگار خائن" درگیری لفظی با آنان پیدا کردند.

سعید آقایی که پس از سامان نریمان‌جهانی دومین بازیکن حاضر در تمرین تراکتورسازان محسوب می‌شود نظاره‌گر اتفاقات این تمرین است.

منبع: تسنیم