۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

مذاکرات نهایی تراکتور با قلعه نوعی

مسئول روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز از ثبت قرارداد با امیر قلعه نوعی به دنبال مذاکرات نهایی مسئولان باشگاه با وی خبر داد.
کد خبر : ۲۷۳۴۰۳

صراط:  مسئول روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز از ثبت قرارداد با امیر قلعه نوعی به دنبال مذاکرات نهایی مسئولان باشگاه با وی خبر داد.

کاظم شهریاری از انتخاب قطعی امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خبر داد و گفت: توافق نهایی با این سرمربی دیروز حاصل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز و امیر قلعه نوعی مشغول تنظیم بندهای قرارداد هستند و پس از انجام این امور، ۱۱ صبح امروز برای ثبت قرارداد در هیئات فوتبال آذربایجان شرقی حضور خواهند یافت.

مسئول روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص حضور سرمربی جدید در محل باشگاه نیز گفت: پیش از این قرار بود قلعه نوعی ساعت ۱۱ امروز در محل تمرین باشگاه حاضر شود که این برنامه بنا به دلایلی لغو شده است.

محمدرضا تقیان مسئول روابط عمومی هیئات فوتبال آذربایجان شرقی نیز از مذاکرات نهایی مسئولان باشگاه تراکتورسازی و ایر قلعه نوعی خبر داد و گفت: در حال حاضر از نتیجه این مذاکرات خبری منتشر نشده اما قرار بر این است که در صورت توافق طرفین ساعت ۱۱ امروز قرارداد را در هیئات فوتبال استان ثبت کنند.

منبع: مهر