۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
تمام هدفم این است که بازیکن داخلی بگیرم

مظلومی: مجبوریم در این هوا تمرین کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ما فکر کنیم برنده هستیم سخت در اشتباه هستیم و به مشکل خواهیم خورد.
کد خبر : ۲۷۶۸۳۶
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ما فکر کنیم برنده هستیم سخت در اشتباه هستیم و به مشکل خواهیم خورد.

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه‌جامگان اظهار داشت: همه فکر می‌کنند ما راحت می‌توانیم سه امتیاز بازی را بگیریم اما بازی ساده‌ای نداریم. در تیم حریف تغییراتی ایجاد شده ولی ما از آنها شناخت قبلی داریم و می‌دانیم که از مربی خوبی بهره‌مند هستند.

وی افزود: اگر ما فکر کنیم برنده هستیم سخت در اشتباه هستیم و به مشکل خواهیم خورد. بازیکنان من هم مصمم هستند که عقب نمانند و هر دو سه امتیاز دور برگشت را با حمایت هوادارانمان کسب کنیم. ان‌شالله مردم ما را تنها نگذارند چون حریف ما تیم خوبی است ولی آنها ضعف‌هایی دارند که ان‌شاءالله برنده از زمین خارج شویم.

مظلومی در خصوص آلودگی هوا و اینکه آیا این موضوع برای بازیکنان خطر دارد یا خیر؟ گفت: ما نمی‌توانیم پاسخگو باشیم ولی ما مجبوریم در این هوا تمرین و بازی کنیم. سلامتی بازیکنان مهم است و وقتی ما مسابقه داریم باید تمرین هم انجام دهیم. این آلودگی برای هواداران هم هست ولی من می‌دانم مسئولان سازمان لیگ و دیگران باید در این مورد تصمیم بگیرند.

وی در خصوص اینکه آیا طالب‌لو آماده بازی فردا است یا خیر؟ گفت: او بازیکن بزرگی است و شرایط بدنی‌اش را حفظ کرده و در این خصوص مشکلی نخواهد بود.

مظلومی در خصوص مصدومان تیمش گفت: رحمتی پیغام داده اگر با همین شرایط هم نیاز باشد بازی می‌‌کند ولی برزای محروم است و کریمی هم در تیم ما دچار آسیب‌دیدگی است. هرچند از تیم پزشکی خودمان هم به خاطر زحماتی که کشیدند تشکر می‌کنم.

خبرنگاری گفت شما قرار است بازیکن اسپانیایی بگیرید که مظلومی گفت: نه. فیلم‌های بسیار زیادی به ما داده‌اند ولی تمام هدف من این است که بازیکن داخلی بگیریم. البته اگر قرار باشد هر بازیکنی را هم جذب کنیم ابتدا باید به تمرینات ما بیاید و سپس بعد از گرفتن تست نظرمان را بدهیم. هنوز لیستی به باشگاه ندادم و فعلا تصمیمی نگرفته‌ام.
منبع: فارس