۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

درگیری پناهندگان و بومیان در آلمان

یک هفته نامه آلمانی از چندین نزاع و درگیری بین پناهندگان و بومیان در شهرهای مختلف آلمان که به مجروح شدن چندین نفر منجر شده است خبر داد.
کد خبر : ۳۲۵۹۱۱
صراط: یک هفته نامه آلمانی از چندین نزاع و درگیری بین پناهندگان و بومیان در شهرهای مختلف آلمان که به مجروح شدن چندین نفر منجر شده است خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، شب گذشته در شهر شورین، مرکز ایالت مکلنبورگ-فورپومرن آلمان حدود سی آلمانی به یک گروه 10 نفره از خارجیان حمله کردند.

نیروهای پلیس که در زمان وقوع این درگیری ها در محل حاضر بودند توانستند این گروه ها را سریعا از هم جدا کنند.

همچنین روز سه شنبه گذشته نیز یک درگیری بین پناهندگان و بومی های این شهر اتفاق افتاده بود. دو پناهنده از سوریه ابتدا به یک گروه دیگر از پناهندگان و یک آلمانی حمله کرده و با چاقو آن ها را تهدید کردند. افراد مظنون بعد از فرار توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند.

نیروهای پلیس چندین هفته است که در مرکز ایالت مکلنبورگ-فورپومرن حضور فعالانه ای دارد چرا که همواره درگیری هایی در این شهر بین پناهندگان و افراد بومی رخ می دهد.

همچنین بر اساس اطلاعات پلیس در  شهر زانگرهاوزن در ایالت زاکسن – آنهالت آلمان نیز جمعه شب درگیری و نزاعی بین تقریبا 20 آلمانی و تعداد زیادی پناهنده سوری رخ داد که طی آن سه پناهنده مجروح شدند. تحقیقات درباره این درگیری ها در حال انجام است.

اواسط سپتامبر نیز بین پناهندگان نوجوان و جوانان در شهر بواتزن آلمان درگیری و نزاعی رخ داد.