۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

خسارت‌های برف در سطح شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: بارش برف متأسفانه خسارت‌های زیادی در سطح شهر اردبیل برجای گذشت.
کد خبر : ۳۳۰۳۰۴
صراط: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: بارش برف متأسفانه خسارت‌های زیادی در سطح شهر اردبیل برجای گذشت.

به گزارش تسنیم از اردبیل، ذکی‌اله خوشبخت چهارشنبه شب در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در مدت دو روز گذشته شهر اردبیل شاهد بارش برف سنگینی بود که متأسفانه خسارت‌های زیادی در سطح شهر برجای گذشته که عمده‌ترین این خسارت‌ها، شکستن شاخه و برگ‌های درختانی بوده که به صورت وسیع در سطح شهر اردبیل اتفاق افتاد و باعث مشکلاتی از جمله قطعی مکرر برق در اردبیل شد.

وی گفت: شهرداری اردبیل از همان ساعات اولیه بارش سنگین برف در سطح شهر تلاش‌های خود را آغاز کرد ولی به دلیل بارش برف سنگین، تکاندن شاخ و برگ درختان و برف‌روبی از آن‌ها به کندی پیش رفت که خوشبختانه در کنار شهرداری نیز نهادهایی مانند سپاه،‌ بسیج،‌ هلال‌احمر، ارتش و سایر مجموعه‌ها در این راه به شهرداری کمک کردند.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در واقع اصلی‌ترین همکاری می‌تواند از جانب مردم باشد چرا که اگر مردم در این مواقع با برف‌روبی از درختان کوچه و محله خود یاری‌رسان خوبی برای شهرداری اردبیل هستند و با این کار سرعت برف‌روبی از درختان به طور مناسب پیش رفته و در سطح شهر شاهد شکسته درختان نخواهیم بود.

خوشبخت تصریح کرد: نیروهای شهرداری اردبیل به طور مداوم در حال فعالیت بوده و با تداوم بارش‌ها نیز افزایش میزان خسارت‌ها دور از ذهن نخواهد بود که با این وجود وجود تعداد نیروهای شهرداری محدود بوده و لازم است شهروندان در این مهم شهرداری را یاری کنند.

وی با اشاره به طرح تفویض اختیار به شهرداری برابر بودجه سال 95 اشاره و بیان کرد: برابر این طرح مقرر شد که شهردار اردبیل اقدامات لازم برای تأمین اعتبار برای خرید برخی تجهیزات و بازگشایی معابر و مسیرها تا سقف 23 میلیارد تومان انجام دهد.