۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

تصادف مرگبار در اتوبان آزادگان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار در اتوبان آزادگان خبر داد و گفت: در این حادثه راکب ۲۰ ساله موتور سیکلت جان خود را از دست داد.
کد خبر : ۳۳۸۰۱۱
صراط: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار در اتوبان آزادگان خبر داد و گفت: در این حادثه راکب ۲۰ ساله موتور سیکلت جان خود را از دست داد.

سرهنگ مراد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح جزییات این حادثه مرگبار گفت:حادثه تصادف در ساعت ۱۹ از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله عوامل انتظامی و درمانی در محل حادثه واقع در اتوبان آزادگان مسیر شرق ره غرب بعد از فداییان اسلام اعزام شدند. 

وی با اعلام اینکه با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد حادثه تصادف بین یک دستگاه موتور سیکلت با وانت نیسان و کامیون به وقوع پیوسته است و به موجب آن راکب جوان موتورسیکلت به شدت مجروح شده بود که مجروح بلافاصله به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل داده شد که متاسفانه مرگ راکب جوان از سوی تکنسین های اورژانس تایید شد.

مرادی با اعلام اینکه علت وقوع این حادثه ترکیب دو خطا از سوی راکب موتورسیکلت و راننده وانت نیسان اعلام شده است ادامه داد: متاسفانه راکب موتور سرعت مجاز را رعایت نکرده و توجه لازم را به جلو نداشته، همچنین وی  فاقد کلاه ایمنی بود در نتیجه ۵۰ درصد در این حادثه مقصر اعلام شد و از سوی دیگر راننده نیسان نیز به دلیل پارک غیر مجاز در حاشیه بزرگراه ۵۰ درصد در وقوع این حادثه مرگبار مقصر اعلام شد.