۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

سر خوک در مقبره خاخام معروف صهیونیست +عکس

سه نفر در تاریکی شب سر یک خوک را در مقبره یک خاخام بسیار معروف انداختند و این اقدام خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است.
کد خبر : ۳۳۹۴۵۱
صراط: سه نفر در تاریکی شب سر یک خوک را در مقبره یک خاخام بسیار معروف انداختند و این اقدام خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است.

به گزارش فارس، روزنامه «المصدر» رژیم صهیونیستی به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد سه نفر سه شنبه شب (دیشب) سر یک خوک به علاوه یک صلیب شکسته را در مقبره خاخام معروف صهیونیست « خاخام نحمان» کرده‌اند و ماده‌ای شبیه به خون بر در و دیوارهای آن ریخته‌اند.

هر ساله دهها هزار یهودی به سر قبر این خاخام صهیونیست می‌روند و اقدام به انجام مناسک خاص از جمله یک نماز مخصوص می‌کنند.

یائیر لاپید رئیس حزب «آینده‌ای هست» از مقامات اوکراینی درخواست کرده‌اند درباره این حادثه تحقیق کنند و گفت: هر ساله یهودیان بسیاری به زیارت قبر خاخام نحمان می‌روند و دولت اوکراین باید امنیت این زوار را تامین کند و اینگونه حوادث نباید تکرار شود.

 سر خوک در مقبره خاخام معروف صهیونیست +عکس

سر خوک در مقبره خاخام معروف صهیونیست +عکس

خاخام «نحمان» که دارای اندیشه های بسیار افراطی بود، در سال 1810 میلادی از دنیا رفت. برای نمونه او از تمام پیروان خود – زن و مرد – می خواست که برای به گناه نیفتادن و نگاه نکردن به نامحرم، بر صورت خود روبنده ببندند، وی به این پیروان خود وعده داده بود که در صورت انجام چنین کاری حتما از آتش جهنم در امان خواهند بود.

هر ساله در ایام مراسم زیارت قبر این خاخام ، حدود بیش از 18 تا 20 هزار نفر برای زیارت قبر او از طریق هوایی به مقصد اوکراین می روند.