۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۳
تا سه بازی بعدی هم خبری از مسی نیست

مسی نبود/ آرژانتین از ارتفاع 3600 متری سقوط کرد

تیم بی برنامه، سر در گم و بدون مسیِ بائوزا در لاپاز حرفی برای گفتن نداشت.
کد خبر : ۳۵۵۹۷۷
صراط: طرفداری نوشت: تیم‌های بولیوی و آرژانتین بامداد امروز از ساعت 00:30 به وقت ایران در چارچوب مقدماتی جام جهانی روسیه در ورزشگاه لا پاز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم میزبان بود که با یک بازی برتر با دو گل پیروز شد.

گزارش بازی

میزبان بازی را کاملا برتر آغاز کرد و در حالی که آرژانتینی‌ها در خلق موقعیت ناکام بودند، بولیوی در چند صحنه می‌توانست دروازه رومرو را باز کند. در ادامه میهمان کمی جلو کشید و دو سه موقعیت نصفه و نیمه داشت اما این نمایش چیزی نیست که از آلبی سلسته انتظار می‌رود. بولیوی تیم شجاع‌تر و با برنامه‌تر میدان است. اما جدی ترین موقعیت را در دقیقه سی آنخل دی ماریا در مصافی کاملا تک به تک از دست داد. بالاخره میزبان مزد بازی بهتر خود را گرفت و آرسه دروازه رومرو را باز کرد. مصدومیت و تعویض فونس موری نیز دردسر دیگر بائوزا در این دقایق بود. آرژانتین پس از این گل هم حمله چندانی نکرد و این نیمه با همان یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

آرژانتین اصلا اشتیاقی به پیروزی ندارد. در حالی که به نظر می‌رسید میهمان برای جبران گل خورده پیش بکشد این میزبان بود که باز هم از غفلت مدافعان پراشتباه آرژانتین استفاده کرد و توسط مارتینز به گل رسید. آگوئرو به میدان آمد تا بلکه تغییری ایجاد شود. جالب اینکه بولیوی همچنان بر بازی سوار است. همچنان خبری از یک تغییر در آلبی سلسته نیست. معدودحرکات انفرادی دی ماریا تمام برنامه آرژانتین برای رسیدن به گل است که تاکنون جواب نداده. در این بین پراتو هم یکی دو موقعیت نسبتا خوب را هدر داده است. در ادامه هم بولیوی به خوبی جریان بازی را کنترل کرد و بازی با همان دو گل به سود میزبان به پایان رسید تا آرژانتینی‌ها به شدت خطر عدم صعود به جام جهانی را احساس کنند.

شرح گل‌ها

گل اول بولیوی (آرسه، دقیقه 31): سانتر اسکوبار از میانه‌های میدان در میان غفلت رونکالیا با ضربه سر آرسه همراه شد و کاری هم از دست رومرو برنیامد.

گل دوم بولیوی (مارتینز مورنیو، دقیقه 52): باز هم روی غفلت رونکالیا بود که فلورس توپ را دزدید و پس از حرکت خوبش توپ را روی دروازه فرستاد. مارتینز آنجا منتظر بود تا در مصافی تک به تک دروازه را برای بار دوم باز کند.