۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

اظهارنظر نماینده ولی فقیه در هندوستان درباره شهید حججی

نماینده ولی فقیه در هندوستان با اشاره به تاثیر خون شهید حججی در رسوایی ماهیت تروریست ها اظهار کرد خون این شهید آتشفشانی علیه تکفیری ها و دشمنان قسم خورده اسلام ایجاد کرد.
کد خبر : ۳۷۷۸۲۲
صراط: نماینده ولی فقیه در هندوستان با اشاره به تاثیر خون شهید حججی در رسوایی ماهیت تروریست ها اظهار کرد خون این شهید آتشفشانی علیه تکفیری ها و دشمنان قسم خورده اسلام ایجاد کرد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی پور در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی در مسجد امام حسن عسگری شهر بنگلور اظهار کرد شهید حججی با شهادتش توانست موجی درمیان ملت های دیگر ایجاد کند و خون او باعث بیداری بسیاری ازافراد شد.
وی افزود:اگر ایران در برابر تکفیری ها ایستادگی نمی کرد تاکنون ،این افراد کربلا ،نجف و دیگر امکان مقدسه را از بین برده بودند .
نماینده ولی فقیه در هندوستان تصریح کرد اگر افرادی مانند شهید حججی نبودند بارگاه باعظمت حضرت زینب(س) در سوریه از بین رفته بود.
وی افزود:شهید حججی با شهادتش اوج شقاوت و سنگدلی دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن را آشکار و آنها را رسوا کرد.
حجت الاسلام مهدوی پور تصریح کرد امروز دنیای اسلام در برابر فتنه ای که قدرت های بزرگ با اهداف سیاسی و امنیتی آن را ایجاد کرده اند، روبرو ست .
وی افزود:عشق به شهادت او را تبدیل به انسانی استثنایی و بی نظیر کرد به گونه ای که همواره بزرگترین آرزویش شهادت بود.
نماینده ولی فقیه در هندوستان در پایان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حججی در شهرهای کشمیر،دهلی ،حیدرآباد،و کارگیل تقدیر کرد.
همایش بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی یکشنبه شب باحضور بیش از 700 نفر از شیعیان در مسجد امام حسن عسگری(ع) بنگلور در جنوب هند برگزار شد.