۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱

تکذيب تحرک‌انتخاباتي سيدحسن‌خميني

کد خبر : ۴۰۷۱۱

به گزارش صراط، روزنامه ابتکار نوشت:

يک‌بار ديگر سيدحسن خميني در کانون شايعاتي قرار گرفته است که اين روزها و با نزديک‌شدن به زمان برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي دوره نهم منتشر مي‌شود.

رفت‌وآمدهاي اين نوه بنيانگذار جمهوري اسلامي به محافل غيرسياسي اصلاح‌طلبان سبب شده است تا برخي از افراد و رسانه‌هاي اصولگرا اين موضوع را تاکتيکي براي حضور انتخاباتي وي بدانند و البته در انتشار گسترده آن تلاش بسيار کنند. موضوعي که در چند ماه گذشته چندبار با تکذيب نزديکان سيدحسن خميني مواجه شده است.

درهمين‌باره حجت‌الاسلام‌والمسلمين سراج‌الدين موسوي خبر برخي سايت‌هاي اينترنتي درخصوص رايزني انتخاباتي حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدحسن خميني، يادگار گرامي امام راحل، با حضرت آيت‌الله‌العظمي موسوي‌اردبيلي را تکذيب کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني و خبري جماران، وي در پاسخ به اين پرسش که آيا خبر سايت‌هاي خاص مبني بر اينکه «حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدحسن خميني از آيت‌الله موسوي‌اردبيلي درخواست کرده است تا همچون آيت‌الله مهدوي‌کني در جبهه اصولگرايان ضمن برگزاري جلسات همدلي با جريان‌هاي اصلاح‌طلب، آنان را منسجم و يکپارچه کند» صحت دارد يا خير؟

گفت: چنين خبري صحت ندارد و حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمين حاج‌سيدحسن آقاي خميني همچنان‌که بارها اعلام کرده‌اند، دراين‌گونه فعاليت‌هاي انتخاباتي دخالت و نقشي نداشته و ندارند.

حجت‌‌الاسلام‌والمسلمين سراج‌الدين موسوي درعين‌حال متذکر شد که ديدارها و گفت‌وگوهاي يادگار گرامي امام راحل با مراجع عظام تقليد و علماي گران‌قدر درخصوص مسائل مختلف به‌طور هميشگي وجود داشته و خواهد داشت؛ اما درباره مسائل انتخاباتي هيچ‌گونه بحث و نظري مطرح نشده است.

وي همچنين از سايت‌هاي خبري خواست اخبار مربوط به يادگار گرامي امام راحل را تنها از مراجع رسمي، دفتر ايشان يا سايت جماران پيگيري و منتشر کنند.

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
متاسفم از اینکه اینبار هم تیر فتنه انگیزی اصحاب کجراهه به سنگ خورد! انشالله غم آخرتون باشه!!!
دمم گرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
اقا من حوصله ندارم يكي بگه اين بالا چي نوشته !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
..
.
.
.
.
به اختصار باشه ! يه طري كه دور هم بخنديم