۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

تجلیل عجیب از چهره‌ها به بهانه روزهای دشوار!

سایت جماران اخیراً با پوشش رسانه‌ای حضور آقای سیدحسن خمینی در نشست هفتگی شرح مثنوی مولانا در محل کتابخانه ملی، سخنان ایشان را در این برنامه منتشر کرده است.
کد خبر : ۲۱۸۵۳۲
صراط: سایت جماران اخیراً با پوشش رسانه‌ای حضور آقای سیدحسن خمینی در نشست هفتگی شرح مثنوی مولانا در محل کتابخانه ملی، سخنان ایشان را در این برنامه منتشر کرده است.
 
رسانه اشاره شده همچنین در قسمت انتهایی خبر خود، به نقل از شخصی به نام آقای دکتر ناصر مهدوی که گویا از دیگر سخنرانان نشست مذکور بوده، آورده است:
 
«وی در نشست این هفته خود به ادامه شرح دفتر دوم مثنوی پرداخت و سپس ضمن خوشامدگویی به یادگار امام، از حضور وی در کنار مردم در روزهای سخت و دشوار تجلیل کرد»
 
*بیان و انعکاس این قبیل سخنان در مجامع رسمی کار صحیحی نیست.
 
چه اینکه اساساً بر خلاف نظر یک جریان سیاسی خاص که تحریم‌ها را فلج کننده، ایرانیان را خشن و کم‌فهم و فساد را همه‌گیر می‌داند و حتی خشک‌شدن آب زاینده رود را هم به دلیل بد بودن ما ایرانیان می‌پندارد! کشورمان در شرایط سخت و دشوار! قرار ندارد و ثانیاً مسئولان و چهره‌های کشور نیز هیچیک مستظهر به حضوری خاص! در کنار مردم نیستند و نباید باشند.
 
حضور آنها در کنار مردم همانطور که مشخص است باید با قیودی مثل خدمت و خیرخواهی همراه باشد نه اینکه عده‌ای بخواهند به این حضور رنگ اپوزیسیونی بپاشند و یا قصد کنند به هر نیتی، صحبت‌های آنچنانی را چنانکه متأسفانه در دولت قبل هم رواج داشت، درباره مسئولان و چهره‌ها به‌کار ببرند.
 
منبع: فارس
برچسب ها: جماران تجلیل