۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

بازار‌های نزدیک هتل لیلیوم کیش + معرفی بازار‌های خرید کیش

جزیره کیش به دلیل اینکه یکی از مقاصد گردشگری خوبی در منطقه جنوبی ایران است، بسیار مورد بازدید مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی زیادی قرار می‌گیرد. وجود بازار‌ها و مراکز خرید متنوع و زیاد در این جزیره، علاقه‌مندی مسافران به خرید اجناس موجود در کیش زیاد شده است. یکی از هتل‌هایی که مسافران زیادی رزرو اتاق در آن انجام می‌دهند هتل لیلیوم است که در مرکز شهر قرار دارد. در این مطلب به معرفی بازار‌های نزدیک هتل لیلیوم کیش می‌پردازیم.
کد خبر : ۶۱۰۸۷۵

بازار‌های نزدیک هتل لیلیوم کیش + معرفی بازار‌های خرید کیش

بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش

جزیره کیش به دلیل اینکه در فصل‌های مختلف سال مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند هتل‌های زیادی در سطح شهر وجود دارند که مسافران برای اقامت از آن‌ها اتاق رزرو می‌کنند. یکی از هتل‌هایی که در مرکز شهر و نزدیک به بازارها و مکان‌های دیدنی جزیره کیش وجود دارد، هتل لیلیوم کیش است که از سال 1397 شروع به فعالیت کرده است. این هتل 4 ستاره از هتل‌هایی است که خدمات و میزبانی خوبی را برای مهمانان در نظر می‌گیرد. معمولاً مسافرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند که از هتل با خدمات با کیفیت و همچنین قیمت مناسب استفاده کنند تا از سفر خود به خوبی لذت ببرند. هتل لیلیوم کیش از دسته هتل‌هایی است که در بهترین موقعیت جغرافیایی واقع شده است. اگر قصد خرید از جزیره زیبای کیش را دارید می‌توانید برای انجام خریدهای خود از اقامتگاه لیلیوم به بازارهای کیش نزدیک آن مراجعه کنید.

رویا مال؛ از مراکز خرید کیش

هتل های نزدیک بازار کیش که از جمله‌ی آن‌ها هتل لیلیوم است، در نزدیکی این بازار واقع شده است. رویا مال یکی از شیک‌ترین، زیباترین و مدرن‌ترین مراکز خرید است که در جزیره کیش قرار دارد و انواع برندها و اجناس در آن به فروش می‌رسد. یکی از جذاب‌ترین قسمت های سفر برای گردشگران مراجعه به مراکز خرید جزیره است. این مرکز خرید در سال 1394 در 5 طبقه ساخته شده و انواع فروشگاه‌های تجاری در آن مشغول به فعالیت هستند.

کالاهایی که در این مرکز خرید عرضه می‌شوند شامل پوشاک آقایان و بانوان لوازم آرایشی و بهداشتی وسایل دیجیتالی مانند گوشی موبایل، انواع هندزفری و لوازم خانه است که می‌توانید برند‌های مختلف را پیدا کنید. یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود رویامال جزو مراکز خرید محبوب مسافران و گردشگران باشد، نمای زیبا و دکوراسیون آن است. نگران خستگی بعد از خرید نباشید؛ در طبقه 5 این مرکز خرید رستورانی وجود دارد که می‌توانید بعد از گشت و گذار و انجام خریدهای خود برای صرف غذای خوشمزه به آن مراجعه کنید. در طبقه همکف این بازار نیز کافی شاپ و فست فود قرار دارد که یک فنجان قهوه می‌تواند خستگی شما را از تنتان دور کند. مرکز خرید رویامال کیش در نزدیکی مرکز خرید پانیذ واقع شده و در خیابان رودکی این جزیره قرار دارد. هتل های کیش مانند هتل پارمیس نیز در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده است. برای مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید از صبح ساعت  9:30 تا 13:30 و در نوبت عصر از ساعت 17:30 تا 22:30 از این مرکز خرید دیدن کنید.

مرکز تجاری کیش از بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش

بعد از مرکز خرید رویا مال سری به مرکز تجاری کیش بزنیم. اگر رزرو هتل را در یکی از هتل های نزدیک بازار کیش انجام داده‌اید، می‌توانید برای خرید به این مرکز تجاری مراجعه کنید و گشت و گذاری در آن داشته باشید. در بین بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش این مرکز تجاری نیز از بهترین مراکز خرید در کیش است که در مرکز شهر قرار دارد. مرکز تجاری کیش فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده و انواع واحدهای تجاری را در 4 طبقه خود جای داده است. یکی از ویژگی‌های مرکز تجاری کیش قیمت‌های مناسب و تنوع محصولات است که مسافران و گردشگران را به خود جذب می‌کند. از اجناسی که در این مرکز خرید عرضه می‌شود می‌توان به پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، کیف و کفش، ساعت، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه، انواع مواد غذایی، لوازم الکترونیکی مانند موبایل و تجهیزات آن اشاره کرد. هر کالایی که مد نظرتان باشد می‌توانید در این مرکز خرید با قیمت مناسب خریداری کنید. انواع برندهای خارجی و داخلی به طور کامل در این مرکز خرید موجود است.  مرکز تجاری کیش به منظور رفاه بیشتر مشتریان و مسافران خدمات رفاهی متنوع را نیز در نظر گرفته است. آژانس مسافرتی، کافی شاپ، فست فود، رستوران گردان، پله برقی و آسانسور از جمله این امکانات رفاهی در این مرکز خرید است. پس از گشت و گذار در مرکز تجاری کیش و پس از ساعات خسته کننده خرید می‌توانید در کافی شاپ این مرکز خرید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسر‌های خوشمزه را سفارش دهید. اگر علاقه مند به صرف وعده‌های غذایی بودید می‌توانید از فست فود و رستوران این مرکز خرید با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی استفاده کنید. مرکز تجاری کیش در قسمت شرقی جزیره قرار گرفته و فاصله کمی با جاذبه‌های گردشگری آن دارد که می‌توانید پس از خرید خود از آن‌ها بازدید کنید.

مرکز خرید میکامال

از دیگر بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، مرکز خرید میکامال است که با داشتن زیربنای حدود 190 هزار متر امکانات تفریحی و تجاری متنوعی را در خود جای داده است. تله کابین، تونل باد، سالن اسکی روی یخ و بزرگترین آکواریوم خاورمیانه از جمله امکانات تفریحی این مرکز خرید است که در کنار خدمات تفریحی، فروشگاه‌های متنوعی با برندهای مختلف قرار دارد. سالن پاتیناژ، سرزمین عجایب، شهربازی کودکان، گلف مجازی، سینما و کارتینگ از دیگر امکانات منحصر به فرد تفریحی مرکز خرید میکامال است که خانواده‌ها و کودکان را به خوبی سرگرم می‌کند.

بازار‌های نزدیک هتل لیلیوم کیش + معرفی بازار‌های خرید کیش

انواع رستوران و فودکورت نیز در مرکز خرید میکامال کیش وجود دارد که می‌توانید برای رفع خستگی روز هیجان‌انگیز خود از غذاها و فست فودهای آن استفاده کنید. سالن بدنسازی میکامال نیز با دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان از دیگر امکانات رفاهی است که می‌توانند مسافران و شهروندان جزیره از آن استفاده کنند. در کافی شاپ مجتمع تفریحی و تجاری میکامال انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای متنوع با توجه به ذائقه شما آماده می‌شود و در اختیارتان قرار می‌گیرد.

مرکز خرید زیتون از بازارهای کیش برای خرید

از دیگر بازارهای خوب کیش که در بین مسافران و شهروندان کیش محبوبیت خاصی دارد، مرکز خرید زیتون است. این مرکز خرید بزرگ دقیقا در نزدیکی خیابان اصلی اسکله تفریحی کیش قرار دارد که با استفاده از انواع وسایل نقلیه می‌توان به آن دسترسی داشت. در این مرکز خرید می‌توانید انواع کالاها شامل کیف و کفش، پوشاک، عطر و ادکلن، بدلیجات، لوازم خانگی و دیگر اجناس را پیدا کنید.  پس از انجام خرید خود در این مرکز خرید می‌توانید برای قدم زدن به ساحل نزدیک این بازار سر بزنید و از فضای دلچسب و آرامش بخش دریا لذت ببرید. از امکانات تفریحی مرکز خرید زیتون که در نزدیکی آن قرار دارد می‌توان به مرکز تجاری کیش، بازار پانیذ، هایپر مارکت کیش و حتی اسکله تفریحی اشاره کرد. چند هتل اقامتی مانند پارمیدا، لوتوس، فلامینگو، پارسیان و شایان از هتل‌هایی هستند که در نزدیکی این هتل قرار دارند. همچنین این مجموعه از بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش کیش است که مسافران آن می‌توانند برای خرید مراجعه کنند.

معرفی بازار پانیذ

در فهرست بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش که مسافران گردشگران زیادی از آن برای خرید استفاده می‌کنند بازار پانیذ کیش است. این بازار در سال 1377 ساخته شد که در آن 208 واحد تجاری و اداری واقع شده و انواع اجناس و کالاها به فروش می‌رسد. از انواع لوازم و کالاهایی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد می‌توان به کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و دیجیتالی، انواع شکلات و قهوه، لوازم تزیینی و... اشاره کرد. اگر به دنبال بازار طلای کیش هستید باید بگوییم که طلافروشی‌های معتبری نیز در این پاساژ وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. اگر به دنبال بازار شکلات کیش هستید بازدید از غرفه شکلات این مجموعه پیشنهاد خوبی است. پس از گشت و گذار در این مرکز خرید و انجام خریدهای خود می‌‌توانید برای رفع خستگی به رستوران ها و کافی شاپ مرکز خرید پانیذ مراجعه کنید و از انواع غذاها و نوشیدنی‌های گرم و سرد آن لذت ببرید. از مراکز دیدنی و تفریحی جزیره کیش که در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد می‌توان به کارتینگ، پارک آهوان، کشتی یونانی و تفریحات آبی اشاره کرد که می‌توانید پس از گشت و گذار در بازار از آن‌ها دیدن کنید و لحظات هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنید.

مرکز خرید مروارید کیش

یکی دیگر از بازار‌های خوب کیش، مرکز خرید مروارید است که جزو بازارهای محبوب جزیره به شمار می‌رود. یکی از مکان‌های فوق‌العاده برای گردش و تفریح و انجام خرید پاساژ مروارید است. این پاساژ در زمینی به مساحت 29 هزار مترمربع در دست احداث قرار گرفت. در این مرکز خرید انواع اجناس را با قیمت‌های مختلف و مناسب خواهید یافت. این مرکز خرید 12 ورودی دارد که از طریق آن‌ها می‌توان به 8 بازارچه آن راه یافت. در مرکز خرید مروارید می‌توانید انواع اجناس و کالاها شامل کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، عطر و ادکلن، وسایل آشپزخانه، لوازم خانگی و اسباب بازی را خریداری کنید. پس از گشت و گذار در این بازار بزرگ نیز می‌توانید از رستوران و کافی‌شاپ مرکز خرید مروارید برای استراحت و صرف نوشیدنی استفاده کنید. برای مراجعه به این بازار از ساعت 9 الی 13:30 و 17 الی 23 اقدام کنید.

بازار‌های نزدیک هتل لیلیوم کیش + معرفی بازار‌های خرید کیش

بازار دامون؛ بهترین مرکز خرید کیش

در بین بازارهای کیش با قیمت مناسب که در نزدیکی هتل لیلیوم قرار دارد می‌توان به مرکز خرید دامون اشاره کرد. در بین بازارهای کیش دامون از اجناس و کالاهای متنوع و با قیمت مناسبی برخوردار است که گردشگران و مسافران استقبال زیادی از آن می‌کنند. این مرکز خرید در سال 1391 افتتاح شد و در دو طبقه واحدهای تجاری خود را فعال کرد. در این دو طبقه حدود 100 واحد تجاری وجود دارد که انواع اجناس مانند پوشاک زنانه و مردانه، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و دیجیتالی، زیورآلات نقره، مواد غذایی و کیف و کفش به فروش میرسد. در این مجموعه و در طبقه سوم آن، رستوران موجود است که می‌تواند برای رفع خستگی و صرف وعده غذایی به آن‌ها مراجعه کنید. منو غذایی رستوران و فودکورت این مرکز خرید انواع غذاهای خوشمزه را با تنوع بالا و کیفیت عالی می‌توانید سفارش دهید.

بازار پارسیس از بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش

بازار پارسیس یکی از بازارهای تازه تاسیس شده در جزیره کیش است که تمرکز آن روی تعمیر و فروش موبایل است. این بازار به هتل‌ها و بازارهای جزیره دسترسی بسیار خوبی دارد. پارسیس دو طبقه تجاری، دو طبقه اداری، یک طبقه تفریحی و دو طبقه پارکینگ را در خود جای داده است.  وجود انواع برندهای ایرانی و خارجی در این بازار به شما کمک می‌کند که قیمت و کیفیت محصولات را باهم مقایسه کنید. در طبقات بازار موبایل پارسیس بهتر می‌توانید بین تنوع برندهای موبایل و مدل‌ها انتخاب کنید و خرید مطمئنی داشته باشید. در کنار خدمات و فروش محصولات دیجیتال، امکانات رفاهی خوبی هم برای بازدید کنندگان از این پاساژ در نظر گرفته شده است. این بازار دارای آسانسور و پله برقی است که بازدید بین طبقات را برای بازدید‌کنندگان راحت‌تر می‌کند. همچنین وجود فودکورت، رستوران، کافی‌شاپ و سالن بدنسازی در این مجموعه از امکانات دیگر آن است.

بازار فرانسه کیش

بازار فرانسه کیش یکی از بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش است که تاریخ ساخت آن به زمان قبل از انقلاب باز می‌گردد. این بازار تقریباً تا سال 1365 و یک دهه بعد از آن فعالیت داشت. این مجموعه فقط برای استفاده گردشگران وجود دارد و اجناسی با برندهای فرانسوی در آن به فروش می‌رسد. این مکان در سال 1399 جزو یکی از آثار ملی کشور شناخته شد و به ثبت رسید.

درانتها

در این مطلب از دانستنی‌های جزیره زیبای کیش به معرفی مراکز خرید و بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش پرداختیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و انواع هتل‌ها و مراکز خرید آن می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.