۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
همراه با صراط در المپیک 2012 لندن - 14

نوشاد عالمیان با افتخار شکست خورد

نماینده پینگ پنگ ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن با شکست برابر حریف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت. . . .
کد خبر : ۷۳۵۱۲

صراط - نوشاد عالمیان که روز گذشته با پیروزی برابر تانگ پنگ، حریف هنگ‌کنگی راهی مرحله یک شانزدهم نهایی و حریف تیمو بول آلمانی شده بود، از ساعت 15:30 برابر وی به میدان رفت و با حساب 4 بر صفر شکست خورد.

به گزارش سرویس ورزشی صراط ، عالمیان گیم نخست را خوب آغاز کرد، اما نتیجه را 11 بر 8 واگذار کرد. گیم دوم تیمو بول برتر نشان داد 11 بر 5 پیروزی را از آن خود کرد. در گیم سوم عالمیان 12 بر 10 باخت و در گیم چهارم نیز با نتیجه 12 بر 10 مغلوب شد و بدین ترتیب از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

نوشاد عالمیان در این مسابقات توانست با برتری مقابل حریف استرالیایی در اولین بازی نخستین پیروزی پینگ پنگ ایران در تاریخ المپیک را کسب کند.

شکست چیزی از ارزش های عالمیان کم نمی کند

محمدزار‌ع‌پور در گفت و گویی در مورد شکست نوشاد عالمیان مقابل حریفان آلمانی خود اظهار داشت: عالمیان بازی بسیار خوبی انجام داد و دیدید که دو گیم را با نتیجه نزدیک به 12 بر 10 واگذار کرد.

این حریف آلمانی رنکینگ 7 جهان را در اختیار دارد و چند دوره قهرمان و نایب قهرمان جهان بوده است. به نظر من این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکن ایرانی کم نمی‌کند چون او هنوز جوان است آینده خوبی را دارد.

رئیس فدراسیون پینگ پنگ گفت: این اولین حضور عالمیان بود و نتایج بسیار خوبی هم گرفت. کسب اولین پیروزی تاریخ پینگ پنگ ایران در المپیک کار بسیار ارزشمندی بود. قطعا با این نتیجه نگاه‌ها به پینگ پنگ ما تغییر خواهد کرد.

وی عنوان کرد: امیدوارم نوشاد در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کند. نوشاد و نیما عالمیان به همراه پوریا عمرانی امیدهای آینده پینگ پنگ ایران هستند که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش فارس، نوشاد عالمیان امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر تیموبول قرار گرفت و با حساب 4 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌های المپیک خارج شد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
۹
۴
شکست با افتخار دیگه چه ضیغه ای ، لطفا از جو زدگی مفرط خودداری کنید ، آقاجان حریفش قدر بوده تونسته شکستش بده این یک چیزه طبیعیه چرا هیجان میزنین ، ان شالله در دوره های دیگه جبران کنه .
خطر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
۰
۴
من وقتی گردن بند نوشاد رادیدم فهمیدم هیچ پخی نیست جای تعجب بازی اول روهمبر ................