۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸

توصیه‌های‌آیت‌الله‌نوری‌همدانی‌به‌صداوسیما

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: ایام نوروز امسال با ایام فاطمیه مصادف است، به صدا و سیما توصیه می‌کنم مبادا طوری برنامه‌ریزی کنند که برنامه‌های تلویزیون، ایام فاطمیه را تحت‌الشعاع قرار دهد و مردم از این مساله غفلت کنند.
کد خبر : ۱۰۰۶۵۷
به گزارش صراط،آیت‌الله نوری‌همدانی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با بیان این‌که «مملکت و مردم ما مربوط به دین اسلام است» افزود: ما از باب امر به معروف و نهی از منکر مسائل را مطرح می‌کنیم؛ البته از همه مردم می‌خواهم که ایام فاطمیه را تحت الشعاع سایر برنامه‌ها قرار ندهند.

وی با اشاره به این‌که «برخی از جریانات نیز وجود دارد که تذکرات آن داده شده است» گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند وضع کشور متشنج و متزلزل نشان داده نشود، برای این که دشمنان کینه توز از آن سوء استفاده می‌کنند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: در روزهای اخیر، رییس‌جهور فرانسه ابتدا گفت ایران برای کشورهای خلیج فارس خطر دارد، ولی بعد گفت که برای کل جهان خطرناک است!؛ این مسائل تکراری است چون آنان می‌دانند که انقلاب اسلامی جریانی را در جهان وجود آورد که برای کل استکبار خطرساز شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران جریانی را ایجاد کرد که در مقابل استکباران و جبارانی که سالیان سال ثروت و فرهنگ و سیاست کشورهای اسلامی را نابود کردند، ایستاد.

وی با اشاره به این‌که «بیدارگری، به ضرر بسیاری از کشورها تمام می‌شود و آنها احساس خطر می‌کنند» یادآور شد: نظام اسلامی خاری در چشم دشمنان و استکبار است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اختلاف مسوولان را سبب سوء استفاده دشمنان دانست و افزود: این‌که اعتراض‌ها و تنش‌ها در جامعه زیاد شود، نظام را تضعیف می‌کند.

این مرجع تقلید همچنین با اشاره به مساله گرانی، گفت: برخی از مسوولان می‌گویند در ایام عید فلان کالا ارزان است، زندگی مردم که شب عید نیست؛ گرانی مساله مهمی است که مسوولان باید با مسوولیت پذیری این مشکل را رفع کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله نوری‌همدانی خطاب به مسوولان تاکید کرد: به فکر ارزانی و رفع مشکلات مردم باشید، بازاری‌ها هم انصاف را رعایت کنند تا مردم آسایش بیشتری داشته باشند.

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصاد صراط بخوانید.

منبع: ایسنا