۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳

گیتی پسند منحل نمی شود

باشگاه گیتی پسند اصفهان به تیمداری در لیگ برتر فوتسال ادامه خواهد داد.
کد خبر : ۱۵۹۷۳۹
صراط: علیرضا جنتی با اعلام این خبر به سایت باشگاه صنایع گیتی پسند اظهار داشت: پس از اعلام خبر احتمال انحلال تیم فوتسال و پس از چندین نوبت جلسه در هیئت مدیره و فشار مسئولان استانی و فدراسیون فوتبال و بنا به احترام به مردم اصفهان و خانواده فوتسال تصمیم گرفتیم کماکان به تیمداری خود در لیگ برتر فوتسال ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: تیم گیتی پسند 6 بازیکن ملی‌پوش در ترکیب خود دارد و کنار کشیدن تیم از لیگ برتر فوتسال می‌توانست به تیم ملی هم ضربه بزند. علاوه بر این رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز در جلسه با مدیرعامل باشگاه گیتی پسند درخواست کرد در لیگ برتر فوتسال باقی بمانیم که به این درخواست احترام گذاشتیم و تیم را منحل نکردیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه در جلسه وی با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال باشگاه همه اعضای تیم هم‌قسم شدند تا پایان لیگ با قدرت تمام به میدان بروند، افزود: با وجود اینکه 9 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم اما کماکان اعتقاد داریم شانس رسیدن به قهرمانی تیم ما حتی از فصل گذشته بیشتر است و با قدرت تا پایان لیگ برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم. البته هدف نهایی تیم ما قهرمانی نیست و مثل برخی‌ها به هر قیمتی حاضر به کسب عنوان قهرمانی نیستیم.

جنتی همچنین خاطر نشان کرد: گیتی پسند با ورود به فوتسال تحول بزرگی به وجود آورد و ما تنها باشگاهی هستیم که طی 2 سال  نامزد کسب عنوان بهترین تیم باشگاهی دنیا شدیم. همچنین در 4 سال تیمداری گیتی پسند در فوتسال عناوین بهترین دروازه‌بانی فوتسال دنیا و نامزدی بهترین بازیکن فوتسال دنیا توسط بازیکنان ما به دست آمد که این نشانه تاثیرگذاری گیتی پسند است.

وی با بیان اینکه امیدواریم قهرمان لیگ برتر فوتسال در سال جاری در زمین مسابقه مشخص شود، افزود: در جلسه امروز آقای طاهری (مدیرعامل باشگاه گیتی پسند) از آقایان کفاشیان و افتخاری درخواست کرد در بازی‌های 3 تیم بالای جدول حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب داوران اتخاذ شود.

منبع: تسنیم