۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴

گزارش سایت "کانو" از انتخاب دنیامالی

سایت فدراسیون جهانی قایقرانی (کانوئینگ) در گزارشی به روند انتخاب دنیامالی برای سومین دوره به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران اشاره کرد.
کد خبر : ۱۶۴۵۱۴

صراط: سایت فدراسیون جهانی قایقرانی (کانو) با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی ایران نوشت: (احمد دنیامالی برای چهار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران انتخاب شد. دراین انتخابات که در آکادمی ملی المپیک ایران برگزار شد، دنیامالی از مجموع 36 رای مجمع موفق شد 23 رای را به خود اختصاص دهد. در این رقابت علی اکبر حسن پور و ناصر طالبی نیز حضور داشتند که به ترتیب 7 و 6 رای به دست آوردند.)

در ادامه این گزارش آمده است: (دنیامالی پیش از این دو دوره ریاست فدراسیون قایقرانی را بر عهده داشت و هم اکنون برای سومین بار چنین پستی را در دست می‌گیرد.)

وی بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در گفت و گو با رسانه های ایرانی گفت‌: من 9 سال در فدراسیون قایقرانی ایران فعالیت کردم و می‌دانم که وظیفه بسیار سنگینی پیش رویم است. هم اکنون حدود 6 ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی باقی مانده است و و در این زمان کم باید ورزشکاران را برای حضوری قدرتمند در این بازی‌ها آماده کنیم تا از نام ایران دفاع کنند.

سایت فدراسیون جهانی کانوئینگ که پیش از این جلوی نام رئیس فدراسیون قایقرانی خط تیره گذاشته بود، امروز رسما نام احمد دنیامالی را به عنوان رئیس اضافه کرد.


منبع: فارس