۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
پیروزی ذوب‌آهن مقابل صبا

گل‌محمدی به یک قدمی پرسپولیس رسید

ذوب‌آهن با این پیروزی 21 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد و در یک قدمی پرسپولیس 22 امتیازی قرار گرفت.
کد خبر : ۲۱۱۷۰۹
صراط: دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و صبا در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر با پیروزی شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه فولادشهر با حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت.

مسعود حسن‌زاده بازیکن ذوب‌آهن در دقیقه 14 با مهرداد طهماسبی تک به تک شد که دروازه‌بان صبا توانست توپ او را دفع کند در بازگشت نیز طهماسبی ضربه اسماعیل فرهادی را دفع کرد و در ادامه نیز مهدی‌زاده مانع باز شدن دروازه صبا شد.

در دقیقه 16 مارکو اورلیو آیوبل روی ارسال روزبه چشمی با ضربه سر توانست دروازه ذوب‌آهن را باز کند. در ادامه شاگردان یحیی گل‌محمدی در دقیقه 23 توسط قاسم دهنوی به گل تساوی دست یافتند. دهنوی توانست روی ضربه ایستگاهی دروازه صبا را باز کند. دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در نیمه دوم و در دقیقه 52 هادی محمدی روی ارسال قاسم حدادی‌فر با ضربه سر توانست برای بار دوم دروازه صبا را باز کند. در ادامه نیز قاسم دهنوی توانست در دقیقه 90 گل سوم ذوب‌آهن را وارد دروازه صبا کند. در پایان ذوب‌آهن توانست با نتیجه 3 بر یک پنجمین پیروزی خود را در این فصل به دست آورد.

قضاوت این دیدار برعهده شاهین حاج‌بابایی بود. وی به وحید علی‌آبادی، روزبه چشمی و پیروز قربانی از صبا مسعود حسن‌زاده از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

ذوب‌آهن با این پیروزی 21 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد و در یک قدمی پرسپولیس 22 امتیازی قرار گرفت.
منبع: فارس