۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

واکنش بیرانوند به شعار پرسپولیسی‌ها

من به تمام تماشاگران چه استقلالی و چه پرسپولیسی احترام می‌گذارم و تمام آنها را دوست دارم؛ آنها آزاد هستند هر شعاری دلشان می‌خواهد سر دهند.
کد خبر : ۲۱۱۷۱۱
صراط: دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: می‌خواهم با عملکرد خوبم مسافر جام ملت‌های آسیا باشم و در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کنم.

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی دو بر یک نفت تهران مقابل پرسپولیس در مورد این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و این پیروزی را به کادر فنی و پدرم تقدیم می‌کنم. سه امتیاز حساس گرفتیم و به صدر جدول رسیدیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم روند رو به رشدمان ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: هدف ما موفقیت در جام حذفی است و حالا در لیگ فقط مسابقات را پشت سر می‌گذاریم. ما سال گذشته به شخصیت تیمی رسیدیم و امسال می‌خواهیم آن را حفظ کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در خصوص شعارهای تماشاگران علیه وی تصریح کرد: در ابتدای مسابقه برخی از تماشاگرنماها علیه من شعارهایی سر دادند در همان لحظه منصوریان من را صدا کرد و از من خواست عکس‌العملی نشان ندهم. من به تمام تماشاگران چه استقلالی و چه پرسپولیسی احترام می‌گذارم و تمام آنها را دوست دارم؛ آنها آزاد هستند هر شعاری دلشان می‌خواهد سر دهند.

وی در مورد عملکرد داور مسابقه گفت: داوری خیلی خوب بود ما سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم و توجهی به اشتباهات داوری نداشته باشیم.

بیرانوند در خصوص حضورش در تیم ملی تصریح کرد: سعی می‌کنم نظر کی‌روش را جلب کنم و بتوانم به ترکیب اصلی تیم ملی برسم. می‌خواهم با عملکرد خوبم مسافر جام ملت‌های آسیا باشم و در ترکیب اصلی به میدان بروم.
منبع: فارس