۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

منصوریان: بازی برایم جنبه انتقامی نداشت

منصوریان ادامه داد: نیمه دوم روی غفلت گل خوردیم. تلاش ما این بود که در نیمه مربیان بازی را ببریم و حتی اوایل نیمه دوم در سه نوبت موقعیت‌های صددرصد برای گلزنی داشتیم.
کد خبر : ۲۱۱۷۱۶
صراط: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: پایان فصل مشخص می‌شود که من شانس نشستن روی نیمکت استقلال را دارم یا نه امیدوارم لیاقت این موضوع را داشته باشم.

علیرضا منصوریان پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سنگینی بود، هم برای تیم ما و هم برای تیم پرسپولیس. به خاطر اینکه دو تیم 120 دقیقه در جام حذفی بازی کرده بودند، این مسئله روی بازی آنها تأثیر گذاشته بود.

وی همچنین تأکید کرد، می‌دانسته خواسته او و تیمش از دیدار مقابل پرسپولیس چه بوده است.

منصوریان ادامه داد: نیمه دوم روی غفلت گل خوردیم. تلاش ما این بود که در نیمه مربیان بازی را ببریم و حتی اوایل نیمه دوم در سه نوبت موقعیت‌های صددرصد برای گلزنی داشتیم.

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: می‌دانیم هوادار تیم پرسپولیس که روی سکو نشسته با تجربه است و می‌دانیم چه فشاری روی بازیکنان جوان ما می‌آورند. جدا از آنکه گل برتری را زدیم بازی تفاوت آنچنانی نداشت و نتیجه بازی می‌توانست یک بر یک شود.

وی تصریح کرد: از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که مراعات بازیکنان جوان ما را کردند. اگر بازیکن ما جوانی کرد به بزرگی خودشان ببخشند. باز هم می‌گویم به غیر از گل دقیقه 90 مطهری بازی می‌توانست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

منصوریان در خصوص اعتراض حمید درخشان به داوری این دیدار عنوان کرد: نه کادر فنی و نه بازیکنان حق ندارند روش داوری را تحلیل کنند. من با این ادبیات مخالف هستم و اعتقاد دارم که داور قضاوتش را انجام داد و اگر اشتباهی انجام داده دیگر به پایان رسیده و بهتر است کارشناسان برنامه 90 در مورد آن نظر دهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه همین ورزشگاه تختی در دقیقه 90 به راه آهن باختیم گفت: سعی ما این است که روند فکری بازیکنان به شکلی باشد که اجازه ندهیم در مورد داوری نظر دهند و یا تحلیلی انجام دهند. اگر درخشان حرفی زده پیشکسوت من است اما نتیجه برگشتی ندارد و باید به داور احترام گذاشت. اگر اعتراضی در جریان بازی با مربیان انجام می‌دهیم طبیعت فوتبال است اما بیرون از زمین همان ادبیات را داریم و باید احترام بگذاریم.

وی با اشاره به موقعیت‌هایی که بازیکنان نفت از دست دادند تصریح کرد: وحید امیری یک فرصت تک به تک را از دست داد و دو بازیکن دیگر ما نیز موقعیت برای گلزنی داشتند. در نیمه اول کاملا برتر بودیم اما در نیمه دوم طبیعی بود که پرسپولیس مالکیت بازی را در اختیار بگیرد. پرسپولیس در نیمه دوم فشار زیادی به ما وارد کرد اما با این شرایط هم برای گلزنی موقعیت داشتیم.

منصوریان در خصوص اینکه نفت با بردن تیم های بزرگ به غول کُش معروف شده است با خنده گفت: بهتر است یک ماشاءالله بگویید.

سرمربی نفت در مورد اینکه پس از پایان دربی 79 هواداران استقلال نام منصوریان را صدا می‌زدند گفت: ابتدا باید به کادر فنی استقلال و امیر قلعه‌نویی احترام گذاشت. من تحت قرارداد باشگاه نفت هستم و داخل اتوبوس به بازیکنانم گفتم که از کار کردن با آنها لذت می‌برم.

وی با بیان اینکه 7،8 ساعت برای تیم نفت وقت می‌گذارم افزود: باید حرفه‌ای فکر کرد و بدانیم که من با نفت قرارداد دارم. همه پرسپولیسی‌ها رویایشان این است که روی نیمکت تیمشان بنشینند و این مسئله در استقلال نیز صدق می‌کند. روز گذشته در کنفرانس خبری عنوان کردم که با تمام علاقه‌ای که به استقلال دارم و بعد از خدا مدیون این تیم هستم اما احترام کادر فنی فعلی این تیم واجب است. دوست ندارم با روشی به استقلال بیایم که روزی بگویند در فلان روز این کار را انجام دادی که به استقلال آمدی. امیدوارم لیاقت داشته باشم که روی نیمکت استقلال بنشینم اما اگر این اتفاق نیفتد برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

منصوریان پس از پایان نشست خبری و در گفت‌وگو با دوربین‌های تلویزیونی عنوان کرد: امشب شب تولد من است و این مورد بود که به هیچ‌کس نگفته بودم و در پایان بازی به بازیکنانم این موضوع را اطلاع دادم. این برد بهترین هدیه بازیکنان به من بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا روزی سرمربی استقلال خواهی شد یا نه، تاکید کرد: پایان فصل مشخص می‌شود که من شانس نشستن روی نیمکت استقلال را دارم یا نه. اگر سرمربی استقلال شدم خدا را شکر می‌کنم و اگر هم این اتفاق رخ نداد باز هم خدا را شاکر خواهم بود. همه مربیانی که در این چند ساله روی نیمکت استقلال نشسته‌اند لیاقت داشته‌اند و این موضوع را باید پذیرفت که استقلال و پرسپولیس چیزی کمتر از تیم ملی ندارند چرا که هواداران آنها هواداران تیم ملی هستند.

منصوریان گفت: من هیچ‌وقت مقابل هواداران پرسپولیس نبوده‌ام و این بازی برای من جنبه انتقامی نداشت. در گذشته فوتبالی‌ام همواره به هواداران پرسپولیس احترام گذاشته‌ام و این احترام دو طرفه بوده است. من با بیشتر لیدرهای پرسپولیس رفیق هستم.
منبع: تسنیم