۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
عابدینی:

فدراسیون به باشگاه‌ها بدهکار است

سخنگوی کمیته‌ بررسی صورت‌های مالی فدراسیون درباره صحبت های مطرح شده درباره بدهکار بودن باشگاه‌ها به فدراسیون فوتبال گفت: این فدراسیون است که به باشگاه‌ها بدهکار است.
کد خبر : ۲۱۶۹۳۹
صراط: امیر عابدینی در واکنش به صحبت‌های کفاشیان مبنی بر این که ابهامات موجود در جاهایی است که باشگاه‌ها به فدراسیون بدهکارند، گفت: این موضوع صحت ندارد و بالعکس فدراسیون است که به باشگاه‌ها بدهکار است.
 
وی درباره تاخیر به وجود آمده در روند بررسی صورت‌های مالی و ارائه گزارش به مجمع افزود: اگر قرار باشد صورت های مالی به دقت بررسی شود این امر با یک جلسه امکان پذیر نیست اما اگر بخواهیم دقت لازم را به خرج دهیم و تنها تمرکزمان را بر روی ارائه گزارش در سریع‌ترین زمان ممکن بگذاریم می توانیم سریعا این کار را انجام دهیم. تاکیدمان بر دقت بالا در بررسی است.
 
سخنگوی کمیته‌ بررسی صورت‌های مالی فدراسیون درباره انتخاب جانشین فریده شجاعی خاطر نشان کرد: در مرحله اول خانم شجاعی از سمت خود برکنار شد و در مرحله بعدی رای گیری برای انتخابی جانشین ایشان در مجمع فدراسیون انجام شد که ما به فرد مورد نظر رای ندادیم؛ چرا که معتقد بودیم او تجربه و شرایط مورد نیاز برای احراز این سمت را ندارد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: فدراسیون باشگاه