۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱

کفاشیان: کی‌روش بدعادت شده

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از بس در فدراسیون فوتبال تغییرات نداریم یک بار هم که این کار انجام می‌شود همه تعجب می‌کنند.
کد خبر : ۲۱۸۶۹۳
صراط: علی کفاشیان در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: قبل از جام ملت‌ها تدابیر لازم را نداشتیم و فقط با کره بازی کردیم. اگر فلسطین می‌آمد کمک خوبی بود که این اتفاق نیفتاد. ضمن اینکه به خاطر برگزاری جام خلیج فارس هم نتوانستیم با تیم‌های مدنظر عربی بازی کنیم.
 
وی با بیان اینکه بازگشت بازیکنان سرباز و کمک هدایتی و وزارت ورزش روحیه خوبی به تیم ملی قبل از اعزام داد در مورد شرایط علی کریمی که با تیم ملی به استرالیا نرفت خاطرنشان کرد: قرار بود کریمی به عنوان مربی ایرانی کنار کی‌روش باشد. اصلا این بحث مطرح نبود که به خاطر قهر مردم با فوتبال، کریمی را بیاوریم. ما قصد داشتیم قراردادش را ببندیم اما کی‌روش در مسیر فرودگاه تماس گرفت و پرسید کریمی کجاست؟ و من هم وقتی با او تماس گرفتم موبایلش خاموش بود. البته فکر نمی‌کنم قهر کریمی به خاطر این موضوع باشد که باید بازیکنی خاص همراه با تیم ملی به استرالیا برود.
 
کفاشیان در مورد تغییرات در فدراسیون فوتبال گفت: فقط بحث نایب‌رئیسی در مجمع مطرح شد و آیت‌اللهی هم قرار نبود استعفا دهد اما چون دائم در رفت و آمد بودیم کار را انجام داد. در مورد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی هم قرار شد او فقط در یک جا کار کند و خودش این انتخاب را کرد.
 
وی در مورد تغییر در کمیته بانوات فدراسیون تصریح کرد: از 6 ماه پیش به شجاعی گفته بودم قصد تغییرات در کمیته بانوان را دارم. البته تغییر بد نیست شاید خود من هم تغییر کنم اما از بس که در فدراسیون فوتبال تغییرات نداده‌ایم یک بار هم که تغییرات می‌دهیم همه تعجب می‌کنند ضمن اینکه تغییرات دست من نیست و مجمع باید نظر بدهد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد 1.5 میلیون دلار واریز شده به حساب هوشنگ مقدس گفت: ما نمی‌توانستیم این پول را به حساب کی‌روش واریز کنیم و باید این پول را به حساب مقدس می‌ریختیم. البته بیشتر از این مقدار به حسابش رفته است ضمن اینکه دو سال است این اتفاق می‌افتد.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه اندازه به تیم ملی امیدوار است یادآور شد: کی‌روش آب پاکی را روی دستمان ریخت که تدارکات نداشتیم. این عادت بد مربیان از جمله کی‌روش است که اینچنین می‌گویند تا اگر نتیجه نگیرند بگویند تدارکات نبود و اگر نتیجه گرفتند بگویند ما این کار را کردیم.
 
کفاشیان در مورد انتقاداتی که به کمپ تیم ملی در استرالیا می‌شود گفت: ما این بار با طرف استرالیایی صحبت‌هایمان را کردیم و برخی مسائلی که در مورد کمپ گفته می‌شود انصاف نیست.
 
وی در پایان در مورد اینکه چرا این روزها بیشتر می‌خندد گفت: لبخند‌هایم با نزدیک شدن به پایان خدمتم بیشتر هم شده است.
منبع: فارس