۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

قاتل وزیر فلسطینی تبرئه شد

فرمانده منطقه مرکزی در ارتش صهیونیستی در نتایج تحقیق خود درباره شهادت زیاد ابو عین، وزیر فلسطینی مدعی شده است که ارتش هیچ اشتباهی را در این زمینه مرتکب نشده است!
کد خبر : ۲۱۹۲۸۸
صراط: فرمانده منطقه مرکزی در ارتش صهیونیستی در نتایج تحقیق خود درباره شهادت زیاد ابو عین، وزیر فلسطینی مدعی شده است که ارتش هیچ اشتباهی را در این زمینه مرتکب نشده است!

به نقل از منابع صهیونیستی، در نتایج این تحقیق آمده است که نظامیان صهیونیستی به وظایف خود عمل کرده‌اند و از همین رو، نظامی صهیونیستی متهم به قتل وزیر فلسطینی از اتهام قتل تبرئه می‌شود.
 
این در حالی است که تصاویر نشان می‌داد که این نظامی در لحظه درگیری گلوی وزیر فلسطینی را گرفته و وی را به زمین انداخته بود که همین مساله باعث ایست قلبی و مرگ او شده بود.
 
در نتایج تحقیق فرمانده منطقه مرکزی ارتش صهیونیستی آمده است که نظامیان صهیونیستی تنها مجری دستورات فرماندهان‌شان بوده‌اند و از همین رو نظامی متهم به عاملیت در قتل ابو عین تبرئه می‌شود.
 
این تحقیق همچنین منکر وقوع هر گونه اشتباهی از سوی نظامیان صهیونیستی در زمینه شلیک گازهای اشک آور در جریان تظاهرات علیه احداث دیوار حائل شده است. 
منبع: ایسنا
برچسب ها: قاتل فلسطینی