۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
خجسته:

بنیاد شهید بنگاه‌داری اقتصادی نکند

رئیس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران٬ با تاکید بر ضرورت پایبندی بنیاد شهید به وظایف خود در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری٬ گفت:‌ ورود بنیاد شهید به انجام فعالیت‌های مالی به مثابه بنگاه اقتصادی معقول نبوده و به صلاح نیست.
کد خبر : ۲۲۰۴۳۷
صراط: امیر خجسته  با انتقاد از دور شدن بنیاد شهید و امور ایثارگران از رسالت اصلی خود مبنی بر خدمت رسانی صرف به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا٬ گفت: ورود بنیاد به انجام فعالیت‌های مالی به مثابه بنگاه اقتصادی معقول نبوده و به صلاح نیست.
 
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی٬ با یادآوری اظهارات اخیر ریاست مجلس شورای اسلامی مبنی بر ضرورت دور شدن بنیاد شهید از انجام فعالیت‌های اقتصادی٬ افزود: به هیچ وجه دستگاه‌های خدمت‌رسان کشور از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید به فعالیت‌های اقتصادی ورود کنند.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه بنیاد شهید باید به وظایف محوله خود عمل کند٬ تصریح کرد: خدمت رسانی به جامعه ایثارگر و خانواده شاهد از وظایفی است که عدول از آن از سوی بنیاد هیچ توجیه منطقی ندارد.
 
وی با یادآوری اتمام بررسی طرح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران٬ گفت: به زودی بعد از قرائت گزارش این تفحص در صحن علنی مجلس طرح به قوه قضاییه برای انجام مراحل قانونی بعدی ارسال خواهد شد.
 
خجسته با بیان اینکه با محرز شدن تخلف هر فردی اجازه فعالیت از وی در بنیاد شهید سلب خواهد شد٬ گفت: در طرح تفحص از بنیاد شهید به طور قطع شفاف‌سازی های لازم در خصوص عملکرد افراد صورت خواهد گرفت.
 
رئیس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران٬ یادآور شد: گزارش تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران به استماع رئیس قوه مقننه رسیده است.
منبع: خانه ملت
برچسب ها: بنیاد شهید مجلس