۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کیایی‌نژاد:

دولت به تذکر‌های مجلس اعتنا نمی‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مسئولان سازمان میراث فرهنگی در پذیرفتن شیردال تقلبی گفت: متأسفانه برخی مسئولان به لبخندهای آمریکا دل بسته‌اند و به تذکرات مجلس اعتنای چندانی ندارند.
کد خبر : ۲۲۱۳۸۶
صراط: مفید کیایی نژاد با انتقاد از ساده لوحی مسئولان سازمان میراث فرهنگی در پذیرفتن شیردال تقلبی گفت: متأسفانه برخی از مسئولان ما به لبخندهای دروغین آمریکا دل بسته اند در حالیکه عدم حسن نیت آنها بارها به ما اثبات شده است اما همچنان عده‌ای نمی‌خواهند این موضوع را باور کنند.

وی ادامه داد: به طور کلی این دشمن دشمنی است که هیچ وقت با ما کنار نخواهد آمد و نمونه بارز آن که هم اکنون می‌توان به آن استناد کرد مذاکرات هسته‌ای است، آمریکا دشمنی است که آنقدر با ما می‌جنگد که اسلام، انقلاب و دینمان را از ما بگیرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا کنون کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد موارد مختلفی با دولت تذکراتی داده است اما متأسفانه شرایط به گونه ای است که دولت به تذکرات مجلس اعتنای چندانی ندارد و به کار خود ادامه می‌دهد.

کیایی نژاد افزود: مسئولان ما باید دقت کنند و هوشیارانه عمل کنند تا اینگونه رفتارهای آنها به ضرر وجهه بین المللی ما تمام نشود هم اکنون نیز مسئولان میراث فرهنگی بهتر است آن شی تقلبی را از موزه خارج کنند و مراتب اعتراض خود را به دولت آمریکا اعلام کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: مجلس میراث