۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

کوثری: میراث‌فرهنگی آبروداری کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان سازمان میراث فرهنگی با پس فرستادن شیردال تقلبی حداقل حرفی برای گفتن در تاریخ داشته باشند، در غیر این صورت تاریخ در مورد آنها قضاوت خواهد کرد و شیردال نماد بی‌عرضگی آنها خواهد بود.
کد خبر : ۲۱۶۸۹۱
صراط: اسماعیل کوثری در مورد اهدای شیردال تقلبی به مسئولان کشور به عنوان نماد حسن نیت آمریکا گفت: مسئولان نباید هیچ موقع به شیطان آن هم شیطان بزرگ اطمینان کنند.
 
وی ادامه داد: افرادی که به ‌آنها اعتماد می‌کنند در واقع شیطان را نشناخته‌اند و اگر آمریکا روحیه استکباری را کنار می‌گذاشت بسیاری از مسائل حل بود، یکی از این نشانه‌های عدم حسن نیت آمریکا این است که ما پول‌های زیادی داریم که از قبل از انقلاب در آمریکا بلوکه شده است و آنها را بازنگرداندند و این که یک شیء تاریخی بوده است.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: هر کسی که حرف‌های شیطان بزرگ را باور کند یا آن را نشناخته یا خودش می‌خو‌اهد که در آن راستا و جهت حرکت کند.
 
کوثری خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان هنوز باور نکرده‌اند که آمریکا شیطان بزرگ است و با دید دیگری به آمریکا نگاه می‌کنند این نگاه آنها باید تغییر کند و باور کنند به آمریکا نمی‌شود اطمینان کرد.
 
وی تصریح کرد: مسئولان صرفا به خاطر اینکه نشان دهند چیزی از آمریکا گرفته‌اند شیردال تقلبی را نگه داشته‌اند در صورتی که باید به سرعت آن را پس بفرستند و در نهایت اعلام جرم کنند و از دادگاه‌های بین‌المللی بخواهند که رسیدگی کنند.
 
وی افزود: مسئولان با پس فرستادن شیردال تقلبی حداقل برای تاریخ حرفی برای گفتن داشته باشند تا نام آنها با خوش‌نامی باقی بماند در غیر این صورت تاریخ در مورد آنها قضاوت خواهد کرد و این بی‌عرضگی آنها خواهد بود.
منبع: فارس
برچسب ها: میراث شیردال