۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
چه کسانی شارلی هستند؟

کارگزاران سازندگی و منافقین، حامیان ایرانی شارلی ابدو؟!

چرا در میان رسانه های نزدیک به جریان اصلاحات این رسانه‌های وابسته به حزب کارگزاران هستند که منادی حمایت از نشریه هتاک فرانسوی شده‌اند و به حامیان شارلی ابدو تریبون می‌دهند؟
کد خبر : ۲۲۱۵۸۰

"گروه سیاسی صراط" - غائله شارلی ابدو و کمپین جهانی «من شارلی هستم» در حالی به سرعت رنگ باخت که بعضی افراد و جریانات در همین مدت زمان کم شیفتگی و دلبستگی خود به غرب را آشکار کردند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، در این میان از جریانات ایرانی تقریبا فرد شاخصی به حمایت از شرالی ابدو نپرداخت که نشاندهنده هوشیاری جامعه رسانه ای و جریانات سیاسی ایرانی بود؛ اما در این میان متاسفانه دو رسانه نزدیک به حزب کارگزاران سازندگی یعنی مردم امروز به سردبیری محمد قوچانی و صدا به سردبیری سعید لیلاز  که هر دو در شورای مرکزی کارگزاران عضویت دارند؛ تیتر هایی در حمایت از شارلی ابدو زدند.

شارلی ابدو چند روز پس از حمله تروریستی با هتک مجدد ساحت رسول گرامی اسلام پافشاری بر مواضع تفرقه افکن و کفرآمیز خود را اثبات نمود و بدین سبب موجبات خشم مسلمانان را برانگیخت و از همین روست که در جوامع اسلامی کمتر کسی به کمپین من شارلی هستم پیوست و کمپین هایی چون من شارلی نیستم، و من عاشق محمد هستم و ... فراگیر شد.

جالب توجه است که از میان سایر ایرانیانی که رسما از شارلی ابدو حمایت کرده اند می توان یکی از سرکردگان بزرگ غافله ترور و جنایت یعنی مریم رجوی رییس جمهور خودخوانده سازمان منافقین را نام برد که به سرعت با اعلام موضع رسمی به کمپین من شارلی هستم پیوست و موجبات سخریه جامعه بین الملل را فراهم آورد.

نکته عجیب اینجاست که چرا در میان رسانه های نزدیک به جریان اصلاحات این رسانه های وابسته به حزب کارگزاران سازندگی هستند که منادی حمایت از نشریه هتاک فرانسوی شده اند و به حامیان شارلی ابدو تریبون می دهند.

اقدام رسانه ای نشریات کارگزاران در حمایت از شارلی ابدو به قدری غیر منتظره بوده که شب گذشته جمیله کدیور فعال سیاسی اصلاح طلب و نزدیک به کارگزاران سازندگی در صفحه فیس بوک خود اقدام قوچانی در مردم امروز را مصداق گل به خودی دانسته بود.

گفتنی است کارگزاران سازندگی در پی انتخابات 92 که نامزد نزدیک به خود را پیروز انتخابات دیده است رفتار های سیاسی خود را تغییر داده و در تلاش برای کسب جایگاه رهبری جریان اصلاحات است، غافل از این که دوران روزنامه نگاری افسارگسیخته سالهای دولت اصلاحات گذشته است و دیگر کشور شاهد جریانی که تحت عنوان روزنامه های زنجیره ای، اصول اساسی نظام همچون ولایت فقیه، قانون اساسی و اعتقادات مردم را به باد انتقاد و حتی توهین می گرفت؛ نخواهد بود.

سال گذشته نیز روزنامه آسمان وابسته به همین جریان طی مطلبی حکم قرآنی قصاص را غیر انسانی خوانده بود که منجر به تعطیلی این نشریه گردید.