۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

فعال شدن کارگزاران در آستانه انتخابات

در حالی که سفر کرباسچی به اردبیل در روزهای گذشته در تردید بود اما بالاخره سفر دبیرکل حزب کارگزاران به اردبیل قطعی شده و کرباسچی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل سخنرانی می‌کند.
کد خبر : ۲۲۵۰۰۴
صراط: در حالی که سفر کرباسچی به اردبیل در روزهای گذشته در تردید بود اما بالاخره سفر دبیرکل حزب کارگزاران به اردبیل قطعی شده و کرباسچی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل سخنرانی می‌کند.

در حالی که حزب کارگزاران سازندگی در اردبیل در سال‌های گذشته کم‌رونق شده و تحرک چندانی را از فعالان این حزب سیاسی شاهد نبودیم اما گفته می‌شود با دبیری این حزب که فرماندار اردبیل مسئولیت آن را بر عهده گرفته و معاون استاندار اردبیل نیز از اعضای فعال آن محسوب می‌شود قرار است با سفر کرباسچی در آستانه انتخابات مجلس دهم این حزب به یار‌گیری و حمایت از چهره‌های انتخاباتی اقدام کرده و فعالیت خود را منسجم کند.
 
در این سفر کرباسچی علاوه بر سخنرانی در دانشگاه آزاد در جمع تعدادی از دانشجویان و فعالان احزاب و گروه‌های مختلف قرار است در نشستی خصوصی که با اعضای این حزب برگزار می‌کند، نسبت به فعال‌سازی آن برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود.
 
به دنبال قطعی شدن سفر کرباسچی به اردبیل عده‌ای سعی داشتند در انجام این سفر تردید ایجاد کنند که حتی دیروز اعلام شد این سفر لغو شده اما با ارسال پیامک و دعوتنامه به اصحاب پر‌تلاش خبرنگاران گویی این مراسم قطعی شده به شرط آنکه با وجود وزش تند‌باد شدید اردبیل اجازه پرواز دهد تا این سفر به انجام برسد.
منبع: فارس