۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

واکنش رسایی به تذکر ارشاد +نامه

وزارت ارشاد که در برابر توهین به مقدسات توسط عناصر بد سابقه مطبوعاتی و روزنامه های زنجیره ای آنها سر در برف فرو کرده و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد نمی خواهد آن توهین ها را ببیند، طی یک ماه اخیر، برای دومین بار به هفته نامه 9 دی تذکر داد!
کد خبر : ۲۲۱۶۲۵
صراط: حمید رسایی مدیر مسوول هفته نامه 9 دی ، در واکنش به ششمین تذکر هیات نظارت بر مطبوعات نوشت: وزارت ارشاد که در برابر توهین به مقدسات توسط عناصر بد سابقه مطبوعاتی و روزنامه های زنجیره ای آنها سر در برف فرو کرده و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد نمی خواهد آن توهین ها را ببیند، بار وظیفه خودش را روی دوش قوه قضائیه انداخته تا دستگاه قضایی با توهین کنندگان به مقدسات برخورد کند، درست مثل دوره وزارت ارشاد آن شیر خر خورده که اکنون در بی بی سی نظرات تخصصی می دهد. آن وقت همین وزارت فخیمه ارشاد، طی یک ماه اخیر برای دومین بار به هفته نامه 9 دی تذکر داد! ارشاد مدعی است فرازهایی از یادداشت 9 دی (اینجا) اهانت آمیز و خلاف واقع است. قضاوت با شما.
 
واکنش رسایی به ششمین تذکر ارشاد +نامه
 
آقای روحانی! دولت شما یکبار 9 دی را به دلایل واهی توقیف کرد اما با ارائه مستندات در دادگاه  تبرئه شد، از آن روز تا امروز هم شش تذکر بی وجه داده اید، اصلا 9 دی را «توی قیف» کنید، درب وطن امروز را پلمب کنید و ... ولی بگویید چرا دوباره نان که قوتِ مردم محروم است را گران کرده اید، چرا علی رغم این همه عقب نشینی تحریم ها هر روز بیشتر شده، چرا در حالی که وزیر اقتصاد شما در مجلس از شناسایی 10 میلیون ثروتمند سرمایه دار خبر داد و مجلس هم به دولت اجازه داد تا یارانه آنها را قطع کند تا به امروز نگذاشته اید یارانه ثروتمندان قطع شود و یارانه اقشار ضعیف افزایش پیدا کند، چرا گرانی 20 درصدی گاز بها در هیأت دولت را به شکلی إعمال می کنید که خانواده های کم مصرف (تا300 مترمکعب مصرف) باید 47 درصد گرانتر و خانواده های پر مصرف (1800 مترمکعب)، فقط 7 درصد گرانتر می پردازند ....