۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
بادامچیان:

دشمن درپی عناصر ظاهراً ایرانی شبیه آمریکایی‌هاست

قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی نقشه استکبار برای انتخابات آینده مجلس دهم را تشریح کرد.
کد خبر : ۲۲۸۴۵۸
دشمن درپی عناصر ظاهراً ایرانی شبیه آمریکایی‌هاست
صراط: قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی نقشه استکبار برای انتخابات آینده مجلس دهم را تشریح کرد.

اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ضمن تشریح نقشه دشمنان انقلاب و استکبار برای انتخابات آینده مجلس دهم اظهار داشت: سال آینده انتخابات پیچیده و سختی خواهیم داشت چراکه استکبار از ما احساس شکست، عصبانیت و ناراحتی می‌کند.
 
 وی با بیان اینکه استکبار امید کاذبی به اصلاح‌طلبان داخل کشور دارد، گفت: به همین علت دشمن سعی می‌کند در ایران انتخابات تونسی به راه بیندازد و در سایه اختلافات، گروهی به کشور بیایند و انقلاب را به قول خودشان مصادره کنند.
 
قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه دشمن برای این نقشه شوم خود در حال کار است، افزود: طرح دشمن دو مرحله دارد، اولین طرح دشمن این است که عناصر ظاهراً ایرانی که شبیه خود آمریکایی‌ها باشد، به روی کار بیاورد و اگر به این هدف خود نرسیدند، برنامه دیگر آنها به راه انداختن اغتشاشات رنگی است.
 
بادامچیان ادامه داد: دشمن به دنبال انتخابات تونسی و اغتشاشات رنگی است و برای این هدف هزینه می‌کند و برنامه‌های زیادی دارد. ضمن اینکه معاندین و ضد انقلاب نیز به دشمن برای اجرای این طرح کمک خواهند کرد.
 
وی در خصوص فعالیت سایر طیف‌ها در انتخابات آینده گفت: از طرف دیگر اصلاح‌طلبان فتنه‌ای و اصلاح‌طلبان غیرفتنه‌ای نیز برای حضور در انتخابات آینده مجلس فعالیت می‌کنند و اعتدالیون دولتی نیز دنبال به راه انداختن مجلس همراه با دولت هستند. همچنین گروه‌های مختلف اصولگرا و اصولگرایان اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلبان اصولگرا نیز مشغول فعالیت هستند.
 
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه افزود: ما در سال آینده انتخابات پرجنب و جوش و پرجوشی خواهیم داشت بنابراین ملت باید حواسش جمع باشد چراکه صاحبان اصلی رأی، مردم هستند.
 
بادامچیان در پایان گفت: باید دقت کنیم که سال آینده تمام کسانی که به انقلاب، کشور، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی اعتقاد دارند، با هوشیاری، بصیرت و دقت در دام‌های گوناگون دشمنان نیفتند تا مجلس دهم ما مجلس ولایی و قوی برای ورود به دهه چهارم نظام جمهوری اسلامی باشد.
منبع: تسنیم