۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

برخورد تانکر بنزین با گاردریل‌ در تهران

سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد یک دستگاه تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر بنزین با گاردریل‌های شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری و اعزام مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه خبر داد.
کد خبر : ۲۲۴۹۸۱
صراط: سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد یک دستگاه تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر بنزین با گاردریل‌های شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری و اعزام مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه خبر داد.
 
جلال ملکی درباره برخورد یک دستگاه تانکر حمل سوخت با گاردریل اظهار داشت: در ساعت 17 و 28 دقیقه روز گذشته حادثه برخورد یک دستگاه تانکر حمل سوخت با گاردریل‌های شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری بعد از بزرگراه شهید بابایی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به همراه خودروی فوماتیک ، خودروی کف به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: با حضور آتش‌نشان در محل مشاهده شد یک دستگاه تانکر حامل سوخت 32 هزار لیتر بنزین هنگام حرکت از مسیر اصلی خود منحرف و با گاردیل‌های بزرگراه برخورد می‌کند.
 
ملکی ادامه داد: در اثر این حادثه تعدادی از گاردریل‌ها شکسته و لاستیک‌های تانکر در داخل جوب حاشیه بزرگراه افتاد. و خوشبختانه موجب واژگونی تانکر و نشت بنزین نشد.
 
سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: در حال حاضر یک دستگاه تانکر سوخت نیز در محل حادثه حضور دارد که نسبت به انتقال بنزین به تانکر دیگر اقدام کند.
 
وی گفت:‌ در حال حاضر به دلیل اینکه دو لاین دیگر بزرگراه باز است ترافکیی در این محدوده رخ نداده و آتش‌نشانان نیز اقدامات ایمنی لازم را انجام داده‌‌اند.
منبع: فارس