۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

شرور خطرناک به روی ماموران قمه کشید

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان استان خوزستان از دستگیری یک شرور سابقه دار در یک تعقیب و گریز پلیسی و حین فرار از رودخانه بهمنشیر خبر داد.
کد خبر : ۲۳۲۸۳۶
صراط: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان استان خوزستان از دستگیری یک شرور سابقه دار در یک تعقیب و گریز پلیسی و حین فرار از رودخانه بهمنشیر خبر داد.

سرهنگ حسین کهیایی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان استان خوزستان در تشریح جزییات این خبر گفت: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ آبادان یکی از افراد شرور که سابقه چندین مورد سرقت به عنف و شرارت داشت در آبادان شناسایی و محل اختفای وی تحت کنترل ماموران قرار گرفت.
 
وی در ادامه بیان داشت: هنگامی که ماموران با هماهنگی قضایی جهت دستگیری متهم اقدام کردند وی از محل پشت بام متواری شد و با عبور از نخلستانهای اطراف، خود را به داخل رود بهمنشیر انداخت.
 
سرهنگ کهیایی افزود: با تنگ شدن حلقه محاصره، متهم چاره‌ای جز خروج از رود نداشت ولی به محض خروج از آب با یک قمه که در دست داشت با حمله ور شدن به سمت ماََموران قصد فرار داشت که در ‌‌نهایت با سرعت عمل ماموران، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای متهم تعداد 4 تیغه چاقو و قمه و مقادیری مواد مخدر و یک
عدد فشنگ سلاح شکاری کشف شد خاطر نشان کرد: تاکنون چند نفر از کسانی که از متهم به علت شرارت و سرقت به عنف شکایت داشته‌اند به پلیس آگاهی مراجعه و پرونده در حال حاضر تحت پیگیری است.
 

برچسب ها: شرور خوزستان پلیس