۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

شرارت 3نوجوان مست در محله مولوی

3 جوان شرور که اقدام به تخریب خودرو‌های مردم در منطقه مولوی کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۳۶۳۱۳
3صراط: جوان شرور که اقدام به تخریب خودرو‌های مردم در منطقه مولوی کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 21 ، شانزدهم فرودین ماه در پی تماس شهروندان ساکن در خیابان حداد عادل با سامانه پلیسی 110 تهران بزرگ تخریب تعدادی خودرو‌ توسط عده‌ای پسر شرور به پلیس گزارش شد.
 
سریعا ماموران کلانتری 116 مولوی با تشکیل اکیپی عملیاتی متشکل از ماموران تجسس و اطلاعات به محل حادثه اعزام شدند و پس از حضور در محل اقدام به جمع آوری مشخصات متهمان کردند.
 
ماموران در بررسی‌های اولیه موفق شدند هویت عاملان  ناامنی را به نام‌های "بهنام 17 ساله" ، "پیام 19 ساله" و "جمشید 18 ساله" شناسایی کنند.
 
یکی از افرادی که خودرواش توسط این نوجوانان شرور تخریب شده بود، به پلیس گفت: این افراد با دو دستگاه موتورسیکلت در محل حاضر شدند و با قمه اقدام به تخریب خودرو‌ها (4دستگاه) کردند و از محل متواری شدند.
 
این شاهد عینی افزود: نوجوانان انگار در حالت مستی بودند و با تخریب خودرو‌ها قصد قدرت نمایی در منطقه را داشتند.
 
ماموران با اجرای طرح مهار در محله مولوی این 3 جوان شرور را در حالی که سوار بر موتورسیکلت‌هایشان در حال پرسه زدن بودند مشاهده و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.
 
سرهنگ سیف الله گاندی رئیس کلانتری 116 مولوی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: بنا بر دستور مقام قضایی متهمان در اختیار ماموران کارآگاهان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.
برچسب ها: مست شرور دستگیر