۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

برنامه استقبال از شهدای گمنام در ایلام

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام گفت: فرزندان روح‌الله در ایوان و بدره آرام می‌گیرند .
کد خبر : ۲۳۰۵۴۵
صراط: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام گفت: فرزندان روح‌الله در ایوان و بدره آرام می‌گیرند .

جعفر منتظری ظهر امروز در حاشیه آیین استقبال از شهدای گمنام اظهار داشت: مراسم استقبال از کاروان شهداء با حضور گسترده مردم شهیدپرور ایلام روبه رو شده است.
 
وی ادامه داد: شماری از مردم، خانواده معظم شاهد، اقشار مختلف، جوانان و نوجوانان ، دانش آموزان و دانشجویان و مسئولان و فرماندهان مختلف نظامی و انتظامی نیز در این مراسم معنوی حاضر شدند.
 
این مسئول با بیان اینکه پیکر پاک این شهدا روزهای 11 و 12 اسفند جاری مهمان مردم شهر ایلام خواهند بود، اضافه کرد: در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای با حضور مردم شهید پرور ایلام در کنار پیکر پاک شهداء برگزار می‌شود.

منتظری تصریح کرد: پیکرهای پاک دو تن از این شهدای گمنام روز 13 اسفند همزمان با ایام شهادت فاطمه زهرا (س) در شهر ایوان تشییع و در یادمان شهدای گمنام این شهر دفن خواهند شد.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: دو شهید دیگر نیز 14 اسفند در شهرستان بدره مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت.
 
وی ادامه داد: دو شهید از این شهدا 20 ساله، یک شهید 24 ساله و شهید دیگر نیز 27 ساله است که پیکر آنان در مناطق عملیاتی جزیره مجنون و زبیدات تفحص و کشف شده که در عملیات‌های خیبر و تک دشمن در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند.
منبع: فارس