۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

عملیات تکریت کمر تروریسم را شکست

سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز یکشنبه به منطقه عملیاتی العلم در شمال تکریت رفت و ضمن بازدید از منطقه عملیاتی در جمع نیروهای رزمنده، گفت: عملیات تکریت کمر تروریسم منطقه را شکست.
کد خبر : ۲۳۱۸۰۳
صراط: سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز یکشنبه به منطقه عملیاتی العلم در شمال تکریت رفت و ضمن بازدید از منطقه عملیاتی در جمع نیروهای رزمنده، گفت: عملیات تکریت کمر تروریسم منطقه را شکست.
 
در بیانیه صادره از سوی مجلس اعلای اسلامی عراق آمده، حکیم در منطقه عملیاتی العلم که براساس گزارشها عصر یکشنبه آزاد شده است، از نیروهای امنیتی، الحشد الشعبی و عشایر منطقه که در حال نبرد با گروه تروریستی داعش در شمال تکریت هستند، تجلیل کرد.
 
وی روحیه بالای نیروهای عملیاتی را قابل تحسین دانست و گفت: نیروهای الحشد الشعبی امروز در صلاح الدین هستند تا از فرزندان صلاح الدین در مقابل تروریسم تکفیری دفاع کنند.
 
حکیم افزود: عملیات تکریت سرآغاز عملیات بزرگ و نهایی آزادسازی موصل است.
 
براساس تازه ترین گزارش ها ، حلقه محاصره بر شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین در عصر یکشنبه کامل شد و این شهر از چهار محور بطور کامل در محاصره قرار گرفت.
 
گزارش های رسیده حاکی است که نبرد میان نیروهای عملیاتی و عناصر داعش در مناطق مختلف استان ادامه دارد و تاکنون بسیاری از عناصر داعش از منطقه گریخته اند.
منبع: ایرنا