۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

تشکر بسیج دانشجویی از احمدی‌مقدم

روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با تشکر از سردار احمدی‌مقدم، خطاب به سردار اشتری اعلام کرد: در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های ملت، گوش به صدای هیچ ملامت‌گری نسپارید.
کد خبر : ۲۳۱۹۳۷
صراط: روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با تشکر از سردار احمدی‌مقدم، خطاب به سردار اشتری اعلام کرد: در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های ملت، گوش به صدای هیچ ملامت‌گری نسپارید.

به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، امروز سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری با حکم فرمانده کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.
 
به همین مناسبت سازمان بسیج دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای از زحمات سردار اسماعیل احمدی مقدم در سال‌های مسئولیت تشکر و برای سردار حسین اشتری آرزوی موفقیت کرد.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

« سردار سرتیپ پاسدار برادر بسیجی حسین اشتری
انتخاب شما به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت در سمت جدید را برای شما داریم.
به خوبی می‌دانید دشمنان خارجی در اطراف کشور کمین کرده و چشم انتظار لحظه‌ای غفلت و کوتاهی ما هستند که چون لاشخورانی وحشی به کشور عزیزمان حمله ور شوند و از جانبی جنگ نرم تمام عیاری بر علیه تمام اعتقادات و ارزش‌های مردم شریف ایران را آغاز کرده‌اند.
 
باشد که با دقت تمام حرکات آنان را زیر نظر داشته و به هرکدام پاسخی مناسب داده و در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های ملت، گوش به صدای هیچ ملامت گری نسپارید.
 
در پایان از زحمات بی دریغ سردار اسماعیل احمدی مقدم در سال‌های مسئولیت که یکی از حساس‌ترین سال‌ها کشور بود؛ از جانبی فتنه گران سعی داشتند کشور را به آشوب کشیده و از سوی دیگر گروهک‌های تکفیری به پشتوانه آمریکا و اسرائیل به فکر آسیب زدن به امنیت ایران اسلامی بودند اما ایشان با اقتدار از تمامی این مراحل عبور کردند کمال تشکر را داشته و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی سالم و سربلند باشند.»
منبع: فارس