۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

ارتش سوریه زندان‌ داعش را هدف گرفت

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه گروه‌های مسلح، یک زندان وابسته به گروه تروریستی تکفیری «داعش» را هدف گرفتند.
کد خبر : ۲۳۳۱۲۹
صراط: ارتش سوریه یکی از زندان‌های گروه تروریستی تکفیری «داعش» در شهرک «ام تینه»، واقع در ریف شرقی حلب را هدف گرفت.
 
بر اساس این گزارش، نیروهای سوری، تجمعات گروه‌های تروریستی «الجبهه الشامیه» و «جبهه النصره» در مناطق حندرات، تل المضافة، اللیرمون، الشیخ لطفی، بنی زید، دیارة، اعزاز، تل رفعت، مارع، حیان، بیانون و کفر ناصح در ریف شمالی حلب و کحیل در ریف شرقی درعا را نیز هدف گرفتند و تعدادی از عناصر مسلح تروریستی را کشت و زخمی کردند.
 
پایگاه خبری لبنانی «النشره» ضمن اعلام این خبر افزود: در میان کشته‌های این عملیات تعدادی از سرکردگان و فرماندهان گروه‌های مسلح نیز مشاهده می‌شد. این درحالی است که در جریان درگیری بین نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های مسلح تروریستی در محور «حندرات» واقع در ریف شمالی حلب «عمر اوسو»، یکی از سرکردگان میدانی گروه‌های مسلح کشته شد و دیگر یگان‌های ارتش سوریه تلاش تروریست‌ها برای نفوذ از منطقه «عنق الهوی» و مزارع اطراف آن به سمت منطقه «جب الجراح» را دفع کردند.
 
اما در جبهه عملیاتی جنوب نیز نیروهای ارتش سوریه یک مقر گروه‌های مسلح در منطقه «زمرین» در ریف درعا و میدان نفتی أم الدرج و کوی الکرک و اطراف اداره برق منطقه درعا البلد در شهر درعا را گلوله باران کردند.
 
در ریف ادلب، شرق شهر «معره النعمان» شاهد انفجار یک خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی مقر گروه تروریستی موسوم به «گردان انقاذ المعره» وابسته به «ارتش آزاد» بود.
 
اما در ریف حمص نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع و مقرهای گروه‌های مسلح در شمال غربی منطقه القلعه و نزدیکی اداره پست در شهر تلبیسه و مقر سابق لشکر پدافند هوایی در منطقه «الغنطو» را گلوله باران کردند.
منبع: فارس