۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

مشاور اسد: قدردان حزب‌الله و ایرانیم

بثینه شعبان مشاور بشار اسد در سخنانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان از این کشور در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.
کد خبر : ۲۳۳۷۱۹
صراط: بثینه شعبان مشاور بشار اسد در سخنانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان از این کشور در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.
 
به نقل از شبکه المنار، «بثینه شعبان» مشاور سیاسی بشار اسد با اشاره به نقش عربستان، قطر و ترکیه در بحران سوریه گفت: تاکنون هیچ تغییری در مواضع کشورهای مخالف سوریه از جمله ترکیه، قطر و عربستان اتفاق نیافتاده است. امروز، مردم سوریه تاوان حمایت‌های بی‌دریغ این کشورها از داعش و جبهه‌النصره را می‌دهند.
 
وی افزود: تغییر واقعی تنها زمانی صورت می‌گیرد که تسلیح و تأمین منابع مالی تروریست‌ها توسط این کشورها متوقف شود. آنچه که بیش از هر چیز دیگری موجب تعجب ما شده این است که شورای امنیت سازمان ملل هیچگونه دخالتی در این زمینه نمی‌کند.
 
مشاور رئیس‌جمهور سوریه تأکید کرد: دشمن صهیونیستی بیشترین بهره را از ادامه بحران سوریه می‌برد.
 
بثینه شعبان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش روسیه در بحران سوریه اشاره کرد و گفت: بدون شک روسیه نقش سازنده‌ای در بحران سوریه ایفا کرده است و به همین دلیل ما از مقامات این کشور تشکر می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: در این میان نمی‌توان به راحتی از کنار روابط تنگاتنگ میان تروریست‌های تکفیری و اسرائیل عبور کرد. مداوای تروریست‌های مجروح در بیمارستان‌های اسرائیل تنها گوشه‌ای از حمایت‌های گسترده آنها از تروریسم است.

منبع: مهر