۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

لغو نشست خبری منتقد فدراسیونی کی‌روش

دبیر کل فدراسیون بعد از لغو کنفرانس مطبوعاتی اش گفت: حقایق را در آینده می گویم.
کد خبر : ۲۳۳۳۸۴
صراط: دبیر کل فدراسیون بعد از لغو کنفرانس مطبوعاتی اش گفت: حقایق را در آینده می گویم.
 
دکتر اسدی در ابتدا گفت: در ابتدا جا دارد فرارسیدن سال 1394 را که آکنده به عطر یاس و مقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) است به همه مردم عزیز ایران و همچنين همه زحمت کشان فوتبال تبريک عرض کنم.

دبیرکل فدراسیون در ادامه بیان کرد: پس از گذشت حدود 45 روز از حضورم در فدراسیون به عنوان خادم مردم و به ويژه فوتبال کشور و تماس های بیشمار رسانه های فهیم، قدرشناس و دلسوز برای انجام مصاحبه، بر آن شديم تا در روزهای پايانی سال 1393 ضمن تشکر از همه اهالی فوتبال برای يکسال تلاش و خدمت به مردم عزیز و تبريک سال نو، پاسخگوی سوالات رسانه ها باشيم و کام مردم کشورمان را با اخبار و اطلاعات دقیق، علمی و مستند که در تاريخ فوتبال ايران ثبت شده و در آينده نیز ثبت خواهد شد، شیرین کنيم.

وی در ادامه افزود: مهمترين فاکتور در فوتبال ايران برابری قول و عمل است و هيچ چیز از نظرمان مهمتر از منافع ملی و آينده فوتبال کشورمان نیست. از سوی دیگر، پاسخگویی به اصحاب رسانه و دادن اطلاعات درست، مفيد و امید بخش که به دور از جنجالهای ساخته شده برای فوتبال ایران است از دیگر اهداف ما در فدراسیون فوتبال ایران است. اما پس از تعمق بر روی همه جوانب و در نظر گرفتن اصل منافع ملی که برای هر ایرانی از مهمترين مسايل محسوب می شود، ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه و مردم عزیز ايران تصميم گرفتيم تا انجام آن را به زمان دیگری موکول کنيم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پايان تاکید کرد: فوتبال متعلق به صاحبان اصلی و پیشکسوتان، خاک خورده ها، قهرمانان و بزرگان اين رشته ورزشی است. از سوی دیگر عطش حضور در رسانه و گفتگوهایی که نه تنها باری از دوش فوتبال کشورمان بر نمی دارد و سنگینی آن را بر دوش صاحبان اصلی آن هر روز بیشتر می کند، هيچگاه هدف و خواسته ما نبوده و نخواهد بود. هميشه سعی داشته ايم با انجام صحبتهای سازنده و ارائه اطلاعات درست و صحيح به مردم فوتبال دوست ايران، کاری هر چند کوچک برای آنها انجام دهيم و به همين خاطر تصميم گرفتيم در حال حاضر به جای افزودن بر بار فوتبال ایران به اقدامات زیر بنایی بپردازيم و در آينده نزديک و در کنفرانسی خبری همه حقايق را در مورد فوتبال ایران و ترسيم آينده ای روشن برای آن مطرح و بازگو خواهيم کرد.