۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

رقم عجیب بدهی فدراسیون به داوران

سخنگوی کانون داوران فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال ۷ میلیارد تومان به داوران در همه رده‌ها بدهی دارد.
کد خبر : ۲۲۴۸۶۲
صراط: سخنگوی کانون داوران فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال ۷ میلیارد تومان به داوران در همه رده‌ها بدهی دارد.

علی خسروی اظهار داشت: شب گذشته جلسه کانون داوران فوتبال ایران با حضور 10 نفر از 13 عضو هیأت‌رئیسه آن تشکیل جلسه داد و در این جلسه 3 مطلب مهم به تصویب رسید. اول اینکه با وجود اعلام و تصویب فدراسیون و سازمان لیگ دستمزد داوران در سال 93 هیچ افزایشی نداشت و قرار است پیگیر این مسئله شویم.
 
وی ادامه داد: مسئله دوم بدهی کلانی است که فدراسیون فوتبال به داوران در همه رده‌ها از لیگ برتر تا لیگ 1 و 2 و 3 در تمامی رده‌های سنی دارد. فدراسیون فوتبال به داوران 7 میلیارد تومان بدهکار است. جالب اینکه از این مبلغ 4 میلیارد آن مربوط به هزینه ایاب و ذهاب داوران است که از جیب خود پرداخت کرده‌اند اما هنوز پولی از فدراسیون نگرفته‌اند. 3 میلیارد تومان دیگر آن حق‌الزحمه داوران است که هنوز پرداخت نشده است.
 
خسروی تصریح کرد: در واقع داوران نه تنها پول حق‌الزحمه خود را از فدراسیون نگرفته‌اند که به این فدراسیون وام هم داده‌اند و هنوز موفق به باز‌پس‌گیری پول و وام خود هم نشده‌اند.
 
سخنگو و مدیر روابط عمومی کانون داوران با اشاره به تغییر دبیر فدراسیون فوتبال گفت: از دکتر اسدی که یک آدم کاملا فرهیخته و دانشگاهی‌ است انتظار داریم که مطالبات داوران و کانون داوران را پیگیری کند. ما در گذشته بعد از جلساتی که با کفاشیان و عزیز محمدی داشتیم و موافقت آنها را برای تصویب برخی از خواسته‌هایمان گرفتیم هیچگاه نتوانستیم از نبی دبیرکل وقت فدراسیون موافقتی بگیریم که اکنون امیدواریم با حضور دکتر اسدی این اتفاق رخ دهد.
 
این داور بین‌المللی سابق افزود: وظایف کانون داوران هیچ تداخلی با وظایف کمیته داوران ندارد و ما در واقع بازوی این کمیته و همه داوران فوتبال ایران هستیم تا داوران را به اهداف‌شان برسانیم.
منبع: فارس