۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

دستگیری چاقوکش 19ساله حین زورگیری

"سعید" شرور 19 ساله پایتخت در آخرین خفت گیری خود در چنگال پلیس اسیر شد.
کد خبر : ۲۳۶۹۸۶
صراط: "سعید" شرور 19 ساله پایتخت در آخرین خفت گیری خود در چنگال پلیس اسیر شد.

به دنبال دستور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سردار ساجدی نیا، بنا بر برخورد با اخلال گران نظم و امنیت پیگیری این پرونده‌ها در کلانتری 119 مهرآباد جنوبی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
به دنبال بررسی پرونده‌ها، دستگیری یکی از افراد سابقه دار منطقه به نام "سعید" معروف به "سعید موش" متولد سال 1375 در اولویت کار عوامل تخصصی کلانتری مهرآباد قرار گرفت و ماموران اقدامات اطلاعاتی - پلیسی خود را جهت ردیابی متهم آغاز کردند.
 
"سعید" که الان 19 سال سن دارد ، دارای جرائمی نظیر چاقوکشی، آدم‌ربایی، زورگیری، خفت گیری، تهدید مردم با اسلحه، قدرت نمایی و . . . است و تحت تعقیب پلیس اطلاعات امنیت عمومی تهران بزرگ نیز قرار داشت.
 
ماموران کلانتری پس از روز‌ها فعالیت خود توانستند متهم جوان را شب گذشته زمانی که داشت از یک خانم زورگیری می‌کرد، محاصره کنند و دست بسته او را به کلانتری انتقال دهند.
 
"سعید" در کلانتری به چندین مورد زورگیری از دختران جوان در خیابان‌های خلوت اعتراف کرد و در بازرسی از وی نیز تعدادی عابر بانک متعلق به خانم‌های مختلف کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ محمد امین ارباب پور رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در نهایت بنا بر دستور مقام قضایی "سعید" جهت تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.