۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

مرگ یک کارگر در معدن سنگ

فرمانده انتظامی کاشمر ار جان باختن کارگر 40 ساله معدن سنگ در یکی از روستاهای بخش کوهسرخ این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات پلیس درباره جزئیات و علت بروز این حادثه ادامه دارد.
کد خبر : ۲۳۷۶۰۶
صراط: فرمانده انتظامی کاشمر ار جان باختن کارگر 40 ساله معدن سنگ در یکی از روستاهای بخش کوهسرخ این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات پلیس درباره جزئیات و علت بروز این حادثه ادامه دارد.
 
ابوالقاسم باقری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پاسگاه کوهسرخ مبنی بر مصدومیت یکی از کارگران معدن سنگ در روستای سنجدک از توابع بخش کوهسرخ و انتقال وی به بیمارستان ولیعصر بردسکن، بلافاصله تیمی از بخش انتظامی کوهسرخ برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده و تحقیقات به عمل آمده از شاهدان عینی از محل حادثه حاکی از سقوط این کارگر از ارتفاع 7 متری بوده است، گفت: کارگر 40 ساله در ارتقاع 7 متری بالای محلی که دستگاه در حال برش سنگ بود که بر اثر پاره شدن سیم دستگاه به سر کارگر برخورد و منجر به سقوط وی شد.
 
فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به اینکه متأسفانه تلاش کادر پزشکی برای نجات جان مصدوم این حادثه بی‌نتیجه بود، خاطرنشان کرد: متأسفانه کارگر 40 ساله به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان ولیعصر بردسکن فوت کرد.
 
باقری تأکید کرد: تحقیقات پلیس درباره جزئیات و علت بروز این حادثه ادامه دارد.
منبع: فارس