۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

تجمع علیه جنایات آل سعود در یزد

تجمع دانشجویان دانشگاه‌های یزد در اعتراض به جنایات رژیم سعودی، در جوار گلزار شهدای گمنام امیرچقماق یزد برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۳۸۸۰۷
صراط: تجمع دانشجویان دانشگاه‌های یزد در اعتراض به جنایات رژیم سعودی، در جوار گلزار شهدای گمنام امیرچقماق یزد برگزار می‌شود.

دانشجویان یزدی فردا پنجشنبه سوم اردیبهشت از ساعت 17 و 30 دقیقه با حضور بر سر قبور مطهر هشت شهید گمنام میدان امیرچقماق یزد، جنایات رژیم سعودی در عربستان را محکوم می‌کنند.
 
احسان ملکی رئیس بسیج دانشجویی یزد در ارتباط با این تجمع در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد جنایات عربستان در یمن را محکوم کرد و با اشاره به اعلام آتش بس در یمن، اظهار داشت: بازنده اصلی جنگ یمن رژیم سعودی و کشورهای هم پیمان این رژیم کودک کش بودند.
 
وی با اشاره به اینکه شروع تجاوز عربستان به یمن محکوم به شکست بود، ادامه داد: مردم یمن با استقامت و استواری خود، در برابر زیاده‌خواهی وهابیت و استکبار ایستادگی کردند و جنگ نابرابر و ظالمانه را به سود خود به پایان رساندند.
 
رئیس بسیج دانشجویی یزد با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در ارتباط با برگزاری تجمع اعتراضی دانشجویان یزد، گفت: دانشجویان دانشگاه های مختلف یزد عصر فردا با حضور بر سر مزار شهدای گمنام میدان امیرچقماق یزد، این جنایات را محکوم کرده و حمایت خود از مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق، بحرین، فلسطین و دیگر مسلمانان مظلوم جهان را اعلام می‌کنند. 
منبع: تسنیم