۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

وزیر اطلاعات: دشمن از اقتدار ایران ترس دارد

وزیر اطلاعات گفت: در دولت یازدهم همه جریان‌های سیاسی از جمله اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در کنار هم زیر پرچم ولایت و رهبری مقام معظم رهبری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.
کد خبر : ۲۴۲۶۳۷
صراط: وزیر اطلاعات گفت: در دولت یازدهم همه جریان‌های سیاسی از جمله اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در کنار هم زیر پرچم ولایت و رهبری مقام معظم رهبری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

ظهر امروز حجت‌الاسلام سید محمود علوی که به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید برای بررسی مشکلات و نیازهای اهالی منطقه به این شهرستان سفر کرده بود، ابتدا با حضور در مزار شهدای باغ‌ رضوان این شهرستان به مقام شهدای این منطقه ادای احترام کرد.

وی سپس با حضور در جمع مردم شهرستان مرند ضمن دیدار با مردم در اظهار داشت: در دولت یازدهم همه جریان‌های سیاسی از جمله اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در کنار هم زیر پرچم ولایت و رهبری مقام معظم رهبری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.
حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات پشتیبان مردم است و مردم باید زیر چتر رهبری و ولایت احساس امنیت و آرامش کنند، گفت: دشمنان ما باید همواره از اقتدار ایران ترس و وحشت داشته باشند.
وی، شرایط اقتصادی کشور را نیازمند همدلی و همزبانی بیش از پیش مسئولان و مردم دانست و اظهار کرد: وابستگی اقتصاد ملی به نفت، کاهش قیمت آن و اعمال تحریم‌های اقتصادی چند ساله در اراده ملت شهیدپرور ایران برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تاثیری نداشته و همچنان استوار است.
علوی، جوانان آذربایجان را یکی از عوامل مهم در جامعه علمی توصیف کرد و افزود: علامه امینی، علامه جعفری، حضرت آیت‌الله حجت کوه کمره‌ای، شهید مدنی، آیت‌الله میرزا علی‌اکبر مرندی، شهریار، باقرخان، ستارخان و سایر شخصیت‌های برجسته این خطه یعنی آذربایجان‌شرقی و شهرستان مرند بیانگر نقش موثر آذربایجان در کشور است.
وی گفت: امیدوارم با توجه به پیشرفت‌های به وجود آمده و ظرفیت‌های موجود در کشور و این منطقه، روز به روز شاهد توسعه اقتصادی آذربایجان و مرند باشیم.
وزیر دولت تدبیر و امید افزود: بسیاری از مشکلات جامعه در صورت عمل به فرمایش مقام معظم رهبری یعنی همدلی و همزبانی توسط گروه‌های سیاسی با وجود داشتن اختلاف سلیقه و دیدگاه‌های سیاسی قابل حل است.
وی، کنترل تورم و رشد گرانی را یکی از عملکردهای ویژه دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: هدف دولت کاهش تورم، رشد اقتصادی و امید به تولید ملی است و در این میان نقش اقشار مختلف جامعه بی‌بدیل است.
وزیر اطلاعات، تامین امنیت پایدار برای کشور را یکی از مهم‌ترین امور دولت تدبیر و امید بیان کرد و افزود: رفع مشکلات اقتصادی کشور با دوری از حرکت شعاری و شلوغ کاری، جلب رضایت مردم و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است.
وی، رشد فرهنگی جامعه را یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: به دنبال تحکیم وحدت، امنیت پایدار و تحقق رونق اقتصادی، رشد فرهنگی جامعه که یکی از الزامات پیشرفت و توسعه هر کشور است، محقق خواهد شد.
وزیر اطلاعات، هدف دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی را تامین امنیت، آسایش و وحدت ملت ایران عنوان کرد و افزود: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته‌اند کوچک‌ترین سوءقصدی به کشور داشته باشند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط اطلاعات