۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

احتمال شکایت تراکتور از نماینده اصفهان

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: ملاحظه و احترام به مسئولان استان به معنای عقب‌نشینی و فرار نیست.
کد خبر : ۲۴۲۸۲۱
صراط: رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: ملاحظه و احترام به مسئولان استان به معنای عقب‌نشینی و فرار نیست.

غلام عسکر‌ کریمیان ظهر امروز در کنفرانس خبری با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه تراکتورسازی زیرمجموعه سپاه نبوده و 51 درصد از سهام این باشگاه متعلق به بنیاد تعاون بسیج است ضمن آنکه بقیه سهام به شرکت سایپا و بخشی از سهام نیز عام بوده و مردمی است.

درآمدی از کارخانه تراکتورسازی برای تیم تراکتورسازی هزینه نمی‌شود

وی گفت: طبیعتاً با توجه به وضعیت سهام باشگاه، تصمیم‌گیری اول با بنیاد تعاون بسیج بوده و قابل ذکر است هیچ درآمدی از کارخانه تراکتورسازی برای تیم هزینه نشده است، چون سهم‌الناس بوده و شاید صاحبان سهام راضی به سرمایه‌گذاری در امر ورزش نباشند.
کریمیان در همین مورد تأکید کرد: البته سپاه از منابع درآمدش به تیم تراکتورسازی تبریز کمک کرده است ولی از هزینه‌های سپاه عاشورا نبوده و از این نهاد ریالی به تیم تراکتورسازی هزینه‌ای نشده است از این رو باید ذکر کنم که بنا به تکلیف و احترام به خواسته مردم، سپاه در مورد تیم تراکتورسازی وارد عمل شده و هزینه زیادی هم کرده است.

ترس در فرهنگ سپاه بی‌معناست
رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: ملاحظه و احترام به مسئولان استان به معنای عقب‌نشینی و فرار نیست و بعد از جلساتی که در مورد بازی تراکتورسازی با نفت برگزار شد، قرار شد سخنگوی این هیئت، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی باشد.
وی افزود: در مورد قطع تلفن‌های همراه هرکس خواست حاضریم به مخابرات استان معرفی کنیم تا به صورت کامل در جریان تماس‌های برقرار شده در ورزشگاه  قرار گیرد و باید عنوان کنم در روز بازی حداقل 100 هزار تلفن همراه در ورزشگاه بود که همزمان یک‌هزار و 250 تماس ممکن بوده و در آن لحظات حساس همه می‌خواستند تماس بگیرند و ترافیک ارتباطی در ورزشگاه به وجود آمده بود.
رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با گلایه از اظهارات نماینده اصفهان گفت: تمام مصوبه‌های شورای تامین به لحاظ حساسیت ضبط می‌شوند و در آن روز نه تلفن قطع شده و نه اینترنت و در این مورد مصوبه‌ای هم وجود نداشته، استاندار آذربایجان‌شرقی، آقای فرهنگی نماینده مردم تبریز و خود بنده به شدت پیگیر اظهارات نماینده اصفهان هستیم.

وی در خصوص اظهارات نماینده مردم اصفهان در مجلس که عنوان کرده بود "قطع امکانات ارتباطی از سوی مصوبه شورای تامین استان آذربایجان‌شرقی و هماهنگ شده بوده است"، گفت: این موضوع به شورای تامین ربطی نداشت و آن را رد می‌کنیم حتی در رابطه با همین موضوع از آقای استاندار خواستیم تا پیگیری کنند و در صورت نیاز از نماینده مردم اصفهان در خصوص اظهاراتش شکایت خواهیم کرد.

30 درصد وقت من به باشگاه تراکتورسازی تعلق گرفته است/بیش از همه خستگی بر تن ما باقی ماند
کریمیان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: وقتی تیمی نتیجه لازم را نمی‌گیرد، متولیان تیم بیشتر از دیگران ناراحت می‌شوند زیرا برای موفقیت تیم زحمت کشیده بودند.

وی تصریح کرد: ما خود را برای قهرمانی تیم آماده کرده بودیم و بیش از همه خستگی بر تن ما باقی ماند.

بستن تیم تراکتور برای فصل آینده

وی اظهار کرد: روزانه 30 درصد از وقت من در امور تیم تراکتورسازی صرف می‌شود و همیشه مشغله ذهنی دارم حتی الان که همه در حال استراحت هستند ما برای بستن تیم برای فصل آینده در تلاشیم.
کریمیان اظهار کرد: پیش از بازی در ماموریت بودم و هنگام بازگشت به تبریز با آقای کفاشیان در یک پرواز قرار گرفتم که ایشان اظهار امیدواری کردند تراکتورسازی قهرمان لیگ شود و تاکید کردند من هم برای اهدای جوایز به تبریز می‌آیم.

 ضعف داوری محرز است
رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: ضعف داوری در این بازی مسجل بوده و داور یک پنالتی برای تراکتورسازی نگرفت و تیموریان را به ناحق اخراج کرد.
وی گفت: در امر قضاوت ملاحظاتی وجود داشت، مثلاً برای جرمی دو تا 6 ماه حبس در نظر گرفته می‌شود، این به ملاحظه وی باز می‌گردد و در بازی تراکتورسازی با نفت داور شدیدترین تصمیم را گرفت.
کریمیان در مورد انتخاب فغانی نیز عنوان کرد: اعتراضاتی از سوی تیم تراکتورسازی به انتخاب وی صورت گرفته بود و نسبت به این داور حساسیت ایجاد شد اما گفته شد که وی بهترین داور ایران بوده و سابقه قضاوت در جام ملت‌های آسیا را هم دارد و اصرار ما در تعویض داور نتیجه‌بخش نبود.

وی با بیان اینکه در بازی آخر ما یک درصد هم فکر نمی‌کردیم که تیم تراکتورسازی تبریز نایب‌قهرمان شود، عنوان کرد: آقای کفاشیان هم در فرودگاه به من گفت که امروز برای تحویل جام به تراکتورسازی به تبریز آمده است.
منبع: فارس