۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

استیلی: عدالت فوتبال رعایت نشد

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در بازی با سایپا عدالت فوتبال رعایت نشد.
کد خبر : ۲۶۹۶۵۵

صراط: حمید استیلی پس از شکست دو بر یک مقابل ملوان گفت: در بازی امروز عدالت در فوتبال رعایت نشد ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم برتر از حریف بودیم و موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم و مالکیت توپ هم در اختیار ما بود اما باختیم. داور یک پنالتی ما را در نیمه اول نگرفت که خطا روی سهیل رحمانی انجام شد.  گل اول را هم که خوردیم روی اشتباه فردی بازیکنمان بود که اصلاً توقع چنین گلی را نداشتیم و بعد هم گل دوم را دریافت کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما مصدومیت‌های زیادی دارند 4 بازیکن تأثیرگذار ما یعنی زارع، حاتمی، رافخایی و محرمی مصدوم هستند اما امروز سیاوش حق‌نظری که یک بازیکن جوان بود برای ما گلزنی کرد. این باعث خوشحالی من است اما از نتیجه اصلاً راضی نیستم. آرش افشین در دقیقه 5 مصدوم شد که علت آ‌ن هم خطای شدید مدافع حریف بود. با این حال عدالت در فوتبال امروز رعایت نشد هر چند از نحوه بازی بازیکنان هم رضایت دارم. از هواداران هم تشکر می‌کنم 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند.

استیلی در مورد شعارهایی که در پایان مسابقه هواداران سر دادند و حتی علیه دنیامالی هم ظاهرا شعار سر داده شد گفت: تنها کسی که الان  از اعضای هیأت مدیره به دنبال حل مشکلات ماست آقای دنیامالی است البته حل این مشکلات مالی بسیار سخت است. تیم ما از نظر فوتبالی پیشرفت کرده وقتی تیم ملوان در خانه حریف 8 موقعیت گل ایجاد می‌کند یعنی فوتبال خوبی انجام داده است. سایپا 4 توپ آورد و دو گل به ما زد با این حال مسائل حاشیه‌ای در تیم وجود دارد و دنیا مالی هم خیلی زحمت می‌کشد تا مشکلات حل شود.

وی در مورد اعتراض دقیقه 92 به داور گفت: پویا نزهتی را در داخل محوطه جریمه سرنگون کردند و این خطا خطای پنالتی بود پویا خودش هم در رختکن همین را گفت با این حال نمی‌خواهم زیاد داور را تحت فشار قرار دهم. هر چند داور دو پنالتی برای ما نگرفت مساوی هم در بازی امروز حق ما نبود و باید پیروز می‌شدیم. با این حال ما بیشتر تمرین می‌کنیم تا اشکالاتمان را برطرف کنیم.

منبع: فارس