۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

خوروش: جدایی خلعتبری خنده‌دار است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به نظر من شایعه جدایی خلعتبری از سپاهان خنده‌دار است زیرا چنین مسئله‌ای مطرح نبوده و برخی در ساختن شایعه علیه سپاهان افراط می‌کنند.
کد خبر : ۲۷۴۲۳۹

صراط: سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به نظر من شایعه جدایی خلعتبری از سپاهان خنده‌دار است زیرا چنین مسئله‌ای مطرح نبوده و برخی در ساختن شایعه علیه سپاهان افراط می‌کنند.

رسول خوروش با اشاره به شایعه جدایی محمدرضا خلعتبری از تیم سپاهان و مطرح شدن این شایعه در رسانه‌های مختلف اظهار داشت: اصلاً این صحبت مطرح نبوده و بحث‌های مطرح شده تنها در حد شایعه است.

وی افزود: اگر محمدرضا خلعتبری جایی چنین صحبتی کرده، آن را علنی کنند اما خیلی عجیب است که این صحبت‌ها بر اساس برخی شایعات بی‌پایه و اساس مطرح می‌شود.

سرپرست سپاهان با بیان اینکه جالب اینکه شایعه آن‌ها بسیار مسخره است و از قول خلعتبری اعلام شده که یا به من رضایتنامه دهید و یا قرارداد مرا تمدید کنید، افزود: مگر می‌شود بازیکنی هم دوست داشته باشد در باشگاهی بماند و هم قصد جدایی از آن را داشته باشد؟! متأسفانه برخی در شایعه ساختن نیز کم آورده‌اند و این موضوع واقعاً خنده‌دار است.

وی پیرامون اینکه آیا سپاهان لیست مازاد بازیکن دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: تیم ما لیست مازادی نداشته و صحبتی درباره جدایی آنها مطرح نیست زیرا ما به همه بازیکنان خود احتیاج داریم و بحث جدایی آن‌ها مطرح نبوده است.

خوروش در پاسخ به سئوالی درباره موضوع جدایی شهاب گردان نیز اضافه کرد: ما با او قرارداد داریم و این بازیکن نیز هرگز نگفته که قصد جدایی از تیم سپاهان را دارم. او با رحمان دوستی خوبی داشته و همیشه با هم همکاری بسیار خوبی دارند اما جدایی او نیز یک شایعه بیش نیست.

منبع: تسنیم