۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

آتش سوزی در ساختمان کفش ملی ساری+عکس

سخنگوی آتش نشانی شهرداری ساری گفت: آتش سوزی در ساختمان سه طبقه کفش ملی در ساری مهار شد.
کد خبر : ۳۳۰۲۶۷
صراط: سخنگوی آتش نشانی شهرداری ساری گفت: آتش سوزی در ساختمان سه طبقه کفش ملی در ساری مهار شد.

به گزارش فردا، سید حسن بخشی درباره آتش سوزی ساختمان کفش ملی میدان امام (ره)ساری گفت: در ساعت ۱۳:۵۷ دقیقه امروز چهارشنبه 5 آبان ماه از طرف یکی از شهروندان با سازمان آتش نشانی شهرداری ساری تماس گرفته شد و این حادثه گزارش شد. نیروهای آتش نشان از ۳ ایستگاه عازم محل حریق شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ آتش نشان به محل آتش سوزی در میدان امام (ره) ساری اعزام شدند، افزود: بیش از ۵ خودرو سنگین عملیات اطفای حریق هم به محل اعزام شد که با همکاری یکدیگر توانستند آتش را خاموش کنند.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری ساری بیان کرد: در این آتش سوزی تنها ساختمان ۳ طبقه کفش ملی آسیب دید و اسکلت طبقه همکف دچار سوختگی شد.
 
آتش سوزی در ساختمان کفش ملی ساری+عکس

وی افزود: ساختمانهای هم جوار کفش ملی فقط دودگرفتگی پیدا کردند و خسارت جانی نداشتیم.

بخشی با بیان اینکه تعداد بسیاری از کفش و  محصولات نفتی در این آتش سوزی سوخت، اضافه کرد: درحال حاضر عملیات اطفای حریق به پایان رسیده و در حال خنک سازی و لکه گیری هستیم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
این تصادف یا قصد و غرض چند وقت پیش هم کفش ملی اسلامشهر تهران اتش گرفت اینا یعنی اتفاقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
آتش مهار نشد ، کفش ها همه سوخت آتش خاموش شد . من خودم از اول تا آخر بودم یک ماشین بیشتر نبود تازه اونهم شیلنگشون پاره بود . واقعا متاسفم برای ناتوانی و عدم مهارت آنها . فقط یک نفر با اره موتوری مشغول تخریب مغازه بود به جای اینکه آتش خاموش کنند . در لحظات اول آتش هنوز به انبار نرسیده بود اما با سهل انگاری و عدم مهارت کافی آتش نشانان (بهتر بگویم .... ) آتش شعله ور تر شد و تمام انبار را هم گرفت . بعد از نیم ساعت یک ماشین دیگر هم آمد . فقط آژیر خوبی میکشید ولی وقتی آمد چند نفر از آتش نشانان به سرعت به طرفش رفتن که مثلا سریع عمل کنن ولی شیلنگ آن هم پیچ و تاب داشت و تقریبا 5 دقیقه داشتن پیچ شیلنگو باز میکردند . ..... دست مریزاد و خسته نباشید . ...